This Page

has been moved to new address

Tiga Income dari Blog

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Tiga Income dari Blog

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

08 July, 2011

Tiga Income dari Blog

Salam.. peace to all. Macam mana anda hari ini? Harap hari anda lebih baik dari hari ke hari. Macam mana dengan blog anda? Apa pencapaian anda? Di sini, aku nak bagitau yang kita semua boleh dapat side income dari berblogging. Untuk blogger baru seperti aku, tak laa banyak sangat earning tapi jadi laaa untuk top up income kita, yea tak?

Aku nak kongsi sikit apa yang aku dah dapat dari berblogging ini yang baru nak masuk 9 bulan ini.
1) Income dari Nuffnang => Cek Nuffnang Pertama!! | Masyuk Berganda di hari G...


 2) Income dari ChurpChurp => Pertama Kali dapat Cek ChurpChurp!


 3) Income dari penyewa tapak iklan => Cek RM100 sudah sampai..!!

 
Haaaaa.. korang dah tengok dah? kekadang orang tak caye.. kekadang orang nak tengok bukti.. sebab dulu aku ingat lagi, ada orang cakap kat aku.. "buang masa aje buat blog ni, bukan nuffnang kasi duit lebih kat ko pun". oooppss jangan terasa yea saper yang cakap tu. Dan sekarang ini aku puas hati dengan apa yang aku dapat dari berblogging. Dapat macam-macam kawan.. dapat macam-macam info, dapat income jugak.. dapat hadiah jugak.. dan macam2 lah dari blogging nih.. Nak tak nak aje..

Kita sebenarnya boleh pergi jauh dengan berblogging ni. Cuma perlukan masa dan usaha. Aku jadikan blogger-blogger yang lama sebelum ni sebagai pendorong untuk maju ke hadapan. Oh yea, saper nak join twitter aku, jangan lupa add yea.. @shakiddo

Ada tips untuk korang.
Tips Trafik 1500UV Sehari 26K PV Seminggu

Tips Trafik 10 Ribu Seminggu | Blogwalking dan Kom...

dan jangan lupa REGISTER CHURPCHURP DISINI

Labels: , , ,