This Page

has been moved to new address

Tingkatkan Trafik Dengan Komen dan Entry Terbaru di Blog ShaKiddo!

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Tingkatkan Trafik Dengan Komen dan Entry Terbaru di Blog ShaKiddo!

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

03 July, 2011

Tingkatkan Trafik Dengan Komen dan Entry Terbaru di Blog ShaKiddo!

Setelah lama aku memerhati dan mengkaji, kini ada satu cara untuk meningkatkan trafik anda. Tak cuba memang tak tahu. Dah cuba memang laa tahu trafik tu naik macam mana. heheeheh.
Kali ini aku bawakan apa yang blogger Wordpress selalu gunakan. Iaitu dengan Comment Luv.

Dengan Comment Luv, korang boleh reply setiap komen tanpa miss. bagi platform blogger, sudah tentu kekadang tu reply skali banyak. Dan kekadang ada yang terlepas pandang tak balas komen. Karang ada lak kecik hati dengan kita. Benda ni berlaku realiti.. hehehee



Yang specialnya, dengan Comment Luv ni, blogger dapat meninggalkan link latest entry untuk pembaca komen. Dan anda boleh select terhad kepada beberapa entry tersebut. Jika tak tuan rumah yang akan klik entry tu, sudah pasti berpuluh-puluh atau lebih atau kurang blogger yang akan klik entry anda. Seterusnya akan menaikkan trafik anda. Haaa... nampak tak kesannya di situ?

Kalau korang yang gunakan blogger, masih boleh gunakan Comment Luv macam aku ni. Korang boleh ke CARA TAMBAH COMMENT LUV DI BLOGSPOT ATAU BLOGGER.

Selamat mengkomen di sini dan lihat hasilnya nanti..! :)

Labels: , , ,