This Page

has been moved to new address

Rahsia Rambut Muka Mulut

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Rahsia Rambut Muka Mulut

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

03 July, 2011

Rahsia Rambut Muka Mulut

Happy weekend semua. Hari ni aku off. Jadi bila rileks-rileks ni, baru laa terasa cool sikit. Baru nak tengok apa yang benda tak buat. Semalam aku gi mydin, beli barang. Naaaah.. lupa lak hari sabtu, takde plastik bag laa bawaknya. Seb bek barang sikit je. hehehe

Brylcream Xtreme Hold, memang pilihan aku bagi menggayakan rambut aku yang baru potong nih. Tahan lama laa dari beberapa jenis gel rambut yang aku cuba. Mudah dibasuh dan mudah dipakai.

Garnier Men Turbo Light, yang ni pencuci muka yang baru aku nak cuba kerana terdapat beberapa feedback positif. Jadi tak salah aku cuba kan? kekadang pencuci muka ni tengok keserasian kulit gak.. ada yang ok, ada yang tak ok.

Listerine Original ni diperlukan untuk aku. Lagi-lagi bagi kerja aku yang bercakap selama 7-8 jam. Penat seeyyhh.. so, mulut tu tak mau bau longkang laa.. hahahaa. Bukan nak cakap depan orang pun, On call je. tapi kena laa jaga jugak cool breath kat tempat keje. ekekekee..

Orait, korang tak gi mana-mana ke hari ni? Aku nak masuk RACE REMPIT nih.. jom!!

Labels: , , ,