This Page

has been moved to new address

Comotnya Makan!

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Comotnya Makan!

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

17 May, 2011

Comotnya Makan!

Ilham dah start makan makanan bijirin.. Asyik susu aje. Ilham perlukan makanan bijirin tambahan untuk tumbesaran Makanan bijirin yang dipilih untuk permulaan ni adalah CERELAC.

Jom tengok ilham makan.





Haaaaa... comot kan? mana tak nya.. mummy nak suap, ilham pun siap tarik tangan mummy nak masuk ke mulutnya. Macam lapar bebenor gaye nyer... hehehee. So far, ilham suka dan boleh makan bancuhan CERELAC nih. Dah besar sikit, nak try MILNA pulak.

Dah.. dah... Daddy nak gi keje.. tataaaaaa

Labels: , , ,

7 Comments:

Blogger leyzajamil said...

hehe..comotnye ilham makan. tingat zmn kite jg adik2 dulu, makanan adik kite yg cukai dulu smpai 1/2 mgkuk..

Tuesday, May 17, 2011 8:03:00 AM  
Blogger CT NoArIzAh ArIs said...

Comelnya ilham.... igt waktu ank2 sy kecik2 dulu mcm nilah comotnya bila mkn tapi seronok suapkan mereka.

Tuesday, May 17, 2011 10:09:00 AM  
Blogger Rozuan Ismail said...

haha.comot makan.wan padahal nak citer.biskut milna yang belum bancuh tuh,wan suka je makan.sedap la plak.haha

Tuesday, May 17, 2011 10:19:00 AM  
Anonymous hazman aka species1980 said...

si ilham tengah exited dapat makanan baru tu....

Tuesday, May 17, 2011 11:23:00 AM  
Blogger KiD said...

leyzajamil: amboii.. sampai ada cukai yea.. hehehee

Tuesday, May 17, 2011 9:50:00 PM  
Blogger KiD said...

ct noarizah: memang comot.. dan memang seronok1 hehehe

wan: nanti beli laa milna kat kedai.. pastu blasah sorang2.. hehehe

Tuesday, May 17, 2011 9:52:00 PM  
Blogger KiD said...

abg man: ocoz: dia siap tarik tangan kita suruh suap banyak2,.. hahaa

Tuesday, May 17, 2011 9:53:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home