This Page

has been moved to new address

Bijirin Makanan untuk Bayi

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Bijirin Makanan untuk Bayi

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

15 May, 2011

Bijirin Makanan untuk Bayi

3 hari lagi genaplah ilham 6 bulan. Dah minum susu tepung.. dan sekarang sudah masa untuk makan bijirin dengan susu sebagai makanan untuk ilham.


Aku tak pasti mana satu yang bakal disukai atau serasi dengan ilham, so aku beli dua jenis.

Pagi tadi cuba CERELAC tu.. waahhh bukan main suka lagi ilham siap tarik tangan mummy untuk suap ke mulut dia,,. hahaaaa.. dah nak makan bijirin laa tu.. sebelum ni minum susu dan makan bancuh tepung jagung aje..

Korang ada tips mana satu yang terbaik??

Labels: , , ,

6 Comments:

Blogger J.M.R said...

nk kasi tips pon takde penglaman lg..heheheh

Sunday, May 15, 2011 1:45:00 PM  
Blogger dhiyaz86 a.k.a mardhiyyah said...

tips takde.. tp pesanan ade... klau ilham tak abes mkn milna tu, che wa bleh abeskan... hahahaha... sedap tu!!

Sunday, May 15, 2011 3:30:00 PM  
Blogger Rozuan Ismail said...

wan tgk anak sedara wan semua makan milna.mungkin sesuai dgn diorang kot.try la kat ilham,milna jugak.huhu

Sunday, May 15, 2011 6:55:00 PM  
Blogger KiD said...

JMR: heheehe.. takpe.. pasni ambik pengalaman laaaa

Monday, May 16, 2011 2:42:00 AM  
Blogger KiD said...

wa: laaaa.. sedap bebenor ke milna tuh? hohohoh

Monday, May 16, 2011 2:43:00 AM  
Blogger KiD said...

wan: ohhhoo... kira pemes gak laa milna nih yea.. pasni kid cuba untuk ilham yea...

Monday, May 16, 2011 2:44:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home