This Page

has been moved to new address

Transformers dari Kayu!!

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Transformers dari Kayu!!

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

12 November, 2010

Transformers dari Kayu!!

Semalam aku post pasal my transformer..
Hari ni ada satu lagi 'transformer' yang aku simpan.
Sian laa jugak kat dia. nak jugak enterprem.. hehehee

Memperkenalkaaannnn.....

SATU..!!!
 
DUA..!!!

TIGA...!!!

EMPAT..!!!

LIMA..!!!
Mr. Folded Stool..!!

Yeaaahh.. kerusi lipat yang mudah di bawa ke mana-mana. Sesuai untuk di dapur ketika kenduri.. untuk kaki pancing.. dan untuk apa saja. Ketahanan yang kuat...!!! heheehe

Kerusi ni, masa aku ngajar KH kat SMS Saleha. Ni laa satu kenangan yang dapat aku simpan. oooppss.. kantoi karang kalo diorang tau.

Dan satu lagi...



My shoe rack!!!
Tempat letak kasut aku. Ini aku bikin sendiri yea.. bukan beli kat kedai perabot Ah Heng, Cavenzi or Ikea.. hahaha.. Ramai yang nak benda ni masa aku buat dulu, tapi aku dah simpan awal-awal.. heheehe.. Kayu tak berapa nak ada masa tu, so aku tak buat banyak untuk ajar budak2..

Walaupun korang kata "baik beli je.." tapi bagi aku ia ada sentimental value dan yang penting.. Aku tau cara-cara nak buatnya sendiri. :)

Perabots..!!!! ready to transform!!!!!

Labels: , ,

4 Comments:

Anonymous ShA said...

bolehla buat untuk mak ude kam ngan pak mail skali rak kasut tu ye,,,nak 4 tingkat tau!!!...hehehehe

Friday, November 12, 2010 8:54:00 AM  
Anonymous hazman aka species1980 said...

Hmmmm simple n nice la bro.... lepas nie jom kita buat bisnes rak kasut DIY....;-p

Friday, November 12, 2010 10:27:00 AM  
Blogger KiD said...

mummy.. 4 tingkat tu bermaksud kena beli kasut banyak2 laa yea.. hahaha

abang man : ni rak kasut khas untuk kegunaan sendiri.. nak cari kayu.. nak cari kayu...

Friday, November 12, 2010 2:29:00 PM  
Anonymous ShA said...

yealaa,,,kasut kita kan bnyk!!!hehehehehe

Friday, November 12, 2010 2:50:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home