This Page

has been moved to new address

Minyak RON97 Naik!!

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Minyak RON97 Naik!!

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

01 December, 2010

Minyak RON97 Naik!!

Harga petrol RON97 akan dinaikkan 15 sen lagi kepada RM2.30 seliter berkuatkuasa 1 Disember ini, mengikut sumber.

Pengumuman rasmi dijangka akan dibuat lewat hari ini. Bagaimanapun harga petrol RON 95 kekal tidak berubah pada RM1.85 seliter. -Metro-
 
 
Yesss!!!! Minyak naik lagi.... yahoooooo!!!! Aku "suka"! Aku "suka"!!!

Labels: ,

13 Comments:

Blogger Sharinginfoz said...

naik lagi kan 15 sen

Wednesday, December 01, 2010 8:11:00 AM  
Anonymous hazman aka species1980 said...

Hurmmm....Inilah yang dinamakan pelarasan harga berjadual.... ;-p

Wednesday, December 01, 2010 8:12:00 AM  
Blogger KiD said...

sharing : naik 15 sen untuk RON97, RON95 tak naik

Wednesday, December 01, 2010 8:16:00 AM  
Blogger KiD said...

abg man: memang berjadual laaa kan.. tahun ni naik 3 kali.. :)

Wednesday, December 01, 2010 8:17:00 AM  
Blogger alinac lover said...

lebih kurang harga minyak kat siam jer T__T

Wednesday, December 01, 2010 8:39:00 AM  
Blogger nazirulhazwan~ said...

fish, xkan kete bmw aku nak pakai ron 95 jer( berpaling dgn muke selambe):P

Wednesday, December 01, 2010 8:57:00 AM  
Blogger KiD said...

alinac: malaysia kat negara pengeluar minyak.. :p

nazirul : ron 95 pun boleh jalan gak bmw tu.. heheehe

Wednesday, December 01, 2010 10:13:00 AM  
Blogger Lazyf said...

naper x naikkan ajer tigeposen tros aritu...

Wednesday, December 01, 2010 10:38:00 AM  
Blogger aReTikZ said...

pergh ~ memang kalau aku pakai keta pas ni.. kalo jauh beza ron 95 dgn 97.. kempunanla merasa 97.. haha..

Wednesday, December 01, 2010 11:13:00 AM  
Blogger grOundnUt said...

suka sungguh ye ko minyak naik...aku nak carik minyak angin ni..angin tgk minyak naik lagi...>,<"

Wednesday, December 01, 2010 11:31:00 AM  
Blogger KiD said...

lazyf : minyak masak nak naik gak ke?

aretik : tunggu laa ron 99 lak.. huhuhu

Wednesday, December 01, 2010 1:23:00 PM  
Blogger KiD said...

groundnut: aku "suka" sangat! hahaahaaa

Wednesday, December 01, 2010 1:24:00 PM  
Blogger hazatulnabila said...

saya pun "suuukaaaaaa" sangat harga minyak naik hahahaha! ;D

Thursday, December 02, 2010 7:33:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home