This Page

has been moved to new address

MyKiD dan JPN

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: MyKiD dan JPN

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

25 November, 2010

MyKiD dan JPN

halo halo halo neslo ke milo..
mari follow follow...


Hari ni aku pegi ke Jabatan Pendaftaran Negara Putrajaya.
Nak ambik MyKid Ilham yang mungkin dah siap.. mungkin tak siap..


Naper lak?? Camni... Biar aku story sikit.


Bila sijil kelahiran a.k.a. surat beranak dah disiapkan ahad lepas tu, staff kat situ bagi slip untuk ambik mykid.


Katanya boleh siap dalam 2 jam hari ahad lepas. Tapi call, katanya belum siap. Ada masalah teknikal. Takpelaaah..

Hari isnin, call lagi (nombor yang aku bulatkan tu..) Hah.. tak pernahnya dapat. Harammm nak dapat line. Selasa, Rabu pun call lagi. haraammmm pun tak dapat. Eh eh diorang tukar nombor ke, aku salah dail?

Number ni pakai hunting line ke, centrex ke.. susah bebenor nak call. ooopss.. maklumlah baru belajor pasal line TM..

Hmmm.. alih2 hari ni aku pegi je terus kat JPN. Tak laa marah, sebab mood aku baik dan tak urgent sangat benda ni. Kira dalam tempoh gak laa. Tapi, buat JPN, harap dapat laa upgrade kan lagi sistem dan kalo tak leh nak buat tu, jangan laa takat cakap je. Baru aku nak bagi compliment kat staff yang layan hari ahad. huh!

Anyway, dah dapay MyKid Ilham.. dan Ilham dah tujuh hari pada hari ni.. Alhamdulillah, demam kuningnya dah surut.

Labels: ,

2 Comments:

Blogger ShaLLeyShaLina said...

hehehe..baby baru ek....congrats...mesti comel

Thursday, November 25, 2010 11:52:00 PM  
Blogger Geng Borak said...

shalley: tq yea... :)

Friday, November 26, 2010 11:09:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home