This Page

has been moved to new address

Apa ingat aku puasa yang yuk ke?!

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Apa ingat aku puasa yang yuk ke?!

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

19 August, 2011

Apa ingat aku puasa yang yuk ke?!

Kejadian berlaku tengahari semalam. Dengan perut yang lapar dan mengantuk, aku ke dapur. Waaaahh.. ada nasi goreng my Sha buatkan tapi aku tak sempat makan sahur.

Jam 12 tengahari
Tengahari nak ketuk ketuk kuali di dapur. Alahai kena slow-slow laaa. haaaaa.. korang jangan salah sangka yea. Aku bukan tak puasa, tapi ni nak panaskan nasi goreng untuk bekal berbuka. Maklumlah keja minggu ni 2.30pm sampai 1 pagi.. Memang berbuka kat tempat keje laa..

Ape ingat aku puasa yang yuk ke?

Labels: , ,