This Page

has been moved to new address

Panggilan Misteri Belum Terjawab

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Panggilan Misteri Belum Terjawab

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

17 August, 2011

Panggilan Misteri Belum Terjawab

Suatu hari di hari semalam...
Kringgg!! Krrinnngg!! telefonku berbunyi.

Dia  : Boleh cakap dengan Hisyamudin Fadzil?
Aku : Yea.. yeaa.. saya cakap..

Dia : Saya Ashley dari HQ, esok kerja tak?
Aku: Saya kerja esok petang, hari ni off..

Dia : Okay, boleh datang ke HQ tak esok sebelum kerja atau masa break?
Aku: Boleh.. boleh.. untuk ape yea? (dalam hati aku.. nak kena surat warning ke, DRF ke, SD ke?)

Dia  : Ini untuk sign you punya kontrak. Nanti datang tingkat 15 ya..
Aku : Orait.. thank you Ashley..

gambar hiasan google



Perrghhh... nasib baik pasal sign kontrak. Hmmm.. nampak gaya khidmat aku diperlukan untuk streamyx lagi. Belum ke unifi. Member yang kat unifi pun tengah struggle gila untuk cover sistem baru.. hohoho.. Inilah sikit kisah kerja aku. Kerja CSR streamyx ni kontrak setahun atau tiga tahun. GM pun kontrak maaa.. Subsidaries dari TM. Lepas ni aku nak pakai pakej staff  punya. lagi kaw kaw murah! muahahahaa..


Pssstt.. patut gaji bulan lepas lain sikit, tengok slip.. ada MC insentive. Staff yang 3 bulan tak amik MC atau AWOL, dapat RM150. Lepas ni setiap 3 bulan insentif tu. Cukup setahun takde MC, AWOL atau SD, maka dapat RM500 dan SIJIL. wow!!!

Ape laaa agaknya kontrak dari majikan yea..hmmmm...

Labels: ,