This Page

has been moved to new address

1 2 3 Lekuk!!

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: 1 2 3 Lekuk!!

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

15 August, 2011

1 2 3 Lekuk!!

Masa makin suntuk. Nak pergi kerja jammed teruk! Bila jammed semua hiruk pikuk. dalam kereta mesti mengantuk. Lagi jammed lagi tersengguk-sengguk. Bila rapat-rapat takut terhantuk. Padahnya nanti kereta kena ketuk. Duit pun tak masyuk!

Drive kereta lagi teruk. Bila jalan jammed teruk. Naik motor harapnya tak teruk. Ni tolong laa aku, nak pilih motor buruk!


Haaaa.. ape dak aku merapu main pantun-pantun. Sebenarnya hati ni nak beli motor. Ni sebab semuanya gara-gara Trafik Melampau! takkan aku nak tukar keje sebab jammed. Hmmmmm.. bila nak keja lama sikit. Mintak koje gomen pun tak dapat lagi. hahahaa. Belanja minyak dan tol aku pergi baik kerja ada laa dalam RM490 sebulan. tapi sakit tang jammed laa..

Soalannya, perlukah aku beli motor dan bayar dalam RM200 sebulan untuk elakkan menda nih. Bila pakai motor, minyak kurang laa sikit, takde tol. Cuma hujan panas aje laa kena redah. Sekarang aku ada 3 pilihan motor.

Modenas GT 128

Honda Wave 125 X Ultimo
Modenas X Cite 130
** gambar adalah dari sumber mudah.my

Haaaa... macam mana? Korang rasa ok tak? Korang ada beli motor? mana yang mudah? beli dengan owner ke, atau kat kedai..? beli baru ke, beli secondhand? Cer citer.. cer citer.. Gua nak rempit nih.. teringat motor rempit lama dalam kenangan.. huhuhuhu

Motor SS cover set SS2, lepas tu pakai foot rest dan sport rim.. kini hanya kenangan..

Labels: , ,