This Page

has been moved to new address

Indahnya.. Bila Berbuka Puasa Bersama Isteri

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Indahnya.. Bila Berbuka Puasa Bersama Isteri

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

17 August, 2011

Indahnya.. Bila Berbuka Puasa Bersama Isteri

Semalam aku off day dan 3 hari lepas ni aku kerja shif petang lagi. Maka akan berbuka puasa di workstation. Semalam my Sha masakkan lauk berbuka untuk aku. Barang-barang basah memang dah beli. Aku macam biasa tukang masak nasik aje laaa. Di samping jaga si kecik my ilham.

Cer tengok.. cer tengok sikit..

Ni bukan buat sendiri yea.. Beli laaa..

Ni baru lauk masak sendiri.

My sha balik 4.30 petang, aku jemput dengan ilham. Ada laa cukup masa untuk memasak. My adik ipar si milah pulak beli murtabak je. Cukup laaa makan untuk 3 orang nih bawak ke sahur. Padahal aku sorang aje bangun sahur. hahhahaaa..

Kalau korang terror, apekah lauk yang dalam mangkuk?? yang warna hitam tu.
Klu : Sejenis Ikan..

Jawapan: Ikan ______ masak kicap.

Labels: , , , ,