This Page

has been moved to new address

Channel 613 Disney Junior Astro

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Channel 613 Disney Junior Astro

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

16 August, 2011

Channel 613 Disney Junior Astro

** Iklan Astro ini dibawakan khas dari Blogger ShaKiddo

Bila berehat bersama anak di rumah, pasti kita mencari rancangan untuk ditonton oleh anak. Bagi Kid yang mempunyai anak 8 bulan lebih ni. Setakat ini dia suka tengok chanel 106, Astro OASIS. Dan baru-baru ini Astro memperkenalkan channel baru untuk tontonan anak-anak iaitu Disney JUNIOR.

Jika anak kelihatan macam boring...

Bukalah astro channel 613

Jangan lupa ke web DISNEY JUNIOR kerana ada hadiah menarik untuk anak anda yang berumur 2 hingga 7 tahun. Mujur lah ilham baru 8 bulan lebih, klau tak, daddy tolong join contest. yang mana nak join dan menang hadiah, boleh laa ke DISNEY JUNIOR.

Jake Neverland Pirate menawarkan hadiah menarik untuk anda. Jangan lepaskan peluang pada setiap hari jam 1.00pm. Aku pun sampai seronok rasa tengok Channel Astro 613 ni.. Paling menarik ilham dan aku adalah JUNGLE JUNCTION.


Rasanya sebab intonasi suara yang menarik dan warna-warna yang menarik perhatian si kecil. tengok tu.. sampai khusyuk menonton Channel Astro 613

Okay, apa tunggu lagi? jom ke DISNEY JUNIOR!!

Labels: , , ,