This Page

has been moved to new address

Tunaikan Hajat Moyang ILHAM

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Tunaikan Hajat Moyang ILHAM

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

13 July, 2011

Tunaikan Hajat Moyang ILHAM

Hari ni, masih lagi cuti. Jadi kali ni mak dan ayah aku bawak nenek aku ke Putrajaya. Minggu lepas ada datang dah, tapi tak sempat nak bawak jalan-jalan. Nenek aku berumur dalam lingkungan 87 tahun. Tu je laa pun nenek yang aku ada. My ilham sangat bertuah, kerana sempat jumpa moyangnya tu! hehehe.. dengan moyang nyer pun dia nak suruh dukung..

So, kali ni, nenek aku nak singgah ke dua masjid di Putrajaya ni iaitu Masjid Sultan Mizan (Masjid Besi) dan juga Masjid Putrajaya. Nak aku bawak ke Flora Putrajaya 2011 atau Alamanda, takut letih lak dia.. huhuhu. Jadi, kami singgah solat sunat di kedua-dua masjid ini. Cer tengok.. cer tengok...

Salah satu pintu masuk Masjid Besi

Ruang Kubah dalam Masjid Besi
Ruang Solat Masjid Besi
Gambar kenangan di Masjid Besi
Di hadapan Masjid Putrajaya
Ruang Kubah dalam Masjid Putrajaya
Bakal Imam Muda.. Ameeen...
Gambar Kenangan di Masjid Putrajaya
Ada Wifi tu.. Best!!
Amacam pakcik dan makcik.. shaye henshem tak? heheheee
Alhamdulillah.. selesai sudah tunaikan hajat nenek aku yang juga moyang ilham. Kami semua jaganya bagi dia seronok. Jangan lupa, tak ada orang lama, tak ada juga orang baru.. sentiasa ingat orang lama. Lepas singgah solat sunat di kedua-dua masjid, kami pegi makan? Nak tau makan apa... Tungguuuuuuuu...

p/s: Korang sempat jumpa moyang korang tak??

Labels: , , ,

Links to this post:

Create a Link

<< Home