This Page

has been moved to new address

Cara Dapat 9 Iklan Grapevine

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Cara Dapat 9 Iklan Grapevine

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

12 July, 2011

Cara Dapat 9 Iklan Grapevine

Korang dah amalkan tips dari Kid tak? Alaaaa. Koleksi Tips Trafik Naik dalam Sehari 
Macam mana dengan korang punya churpchurp? ada ok? Kali ni aku nak chare pasal Grapevine di ChurpChurp. cer tengok.. Cer tengok. Aku ada 9 GRAPEVINE buat masa ni.







Orait.. korang tengok memang ada 9 Grapevine. dan korang mesti tanya macam mana dapat. Itulah sebelum ni secara kebetulan aku dah bagitau rahsianya. Aku dapat grapevine dari BLOGWALKING. Korang tak caye, gi tanya ABANG HENSEM TOKEY WAYANG. hahahaa.. kekadang  sambil aku terjaga di awal pagi lepas buat susu my ilham, aku jumpa Grapevine nih.. hehehee



Grapevine bukan ada di blog yang earningnya tinggi.. bukan dari blog yang trafiknya tinggi.. bukan juga dari pemesnya blogger itu. Ianya secara rawak. Dan kerajinan aku mengunjungi semua pengkomen yang drop komen kat blog aku, kini membuahkan hasil. SEMUA PENGKOMEN di blog ShaKiddo ini, aku akan jejak kembali lebih dari sekali, insyaAllah.. normally lima kali laa yea.. kalo, rajin dan free, aku terjah lebih.. hehehee



Jangan lupa, lepas share di FB dan churpchurp tu, kena laaa letak emel kat step 2. Dan tengok balik ke churp2 korang dan promosikan link grapevine itu. Pssstt.. kat blog aku ni pun selalu Grapevine keluar. Tengah2 malam dan sebelah petang kalau tak silap.


Orait guys...!! selamat mencuba!!

Labels: ,