This Page

has been moved to new address

Koleksi Tips Trafik Naik dalam Sehari

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Koleksi Tips Trafik Naik dalam Sehari

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

09 July, 2011

Koleksi Tips Trafik Naik dalam Sehari

Orait, sempena hujung minggu ini, aku akan kongsikan sekali lagi tips untuk korang. Walaupun baru dalam berblogging, seperti kata SUTERABLOGGER, jangan kedekut kasi ilmu. tul tak? Orait, firstly.. Jom tengok trafik sehari.. Ni aku ambik screenshot 8/7/2011 punya. Mana pegi ABANG AKU YANG SINGLE TAK KAWIN LAGI nih? dating laaa tuh..


Trafik tak laaa banyak sangat macam blogger-blogger otai macam MAT TIGER. Turun naik tu adat laaa.. kekadang naik, kekadang turun. Kalau korang tau guna SEO dalam blog, lagi bagus.. dapat lak HOT KEYWORD macam screenshot aku yang kat bawah ni.

Dan di dalam blogging ni, kena laa kita usaha sikit.. eh, usaha banyak. Bulat tak datang bergolek, pipih tak datang melayang. Kalau tak dipecahkan ruyung manakan pula dapat sagunya. Blogwalking dan tinggalkan komen adalah satu perkara yang Kid selalu buat. Tak laaa semua.. Buat korang yang tinggalkan link kat blog Kid, insyaAllah.. kalau tak komen, baclink ke blog anda pun ok yea tak?

Di Blog Redmummy.com
Di Blog Kancilbiru

Di Blog Sharinginfoz
Di Blog Cik Lily Putih

Di Blog Jejai Al Azhar Teratakarmo
Berikut di atas adalah contoh-contoh blog yang aku lawat. Korang pun pegi laa ke sana dan tinggalkan jejak. Lain-lain jejak blog yang selalu aku pergi adalah yang berada di bloglist aku. Rajin-rajin ikut tips yang aku kasi. Ape?? dah terlepas pandang? Ni haaa... aku kasi lagi..

Tips Trafik 1500UV Sehari 26K PV Seminggu

Tips Trafik 10 Ribu Seminggu | Blogwalking dan Kom...

Tiga Income dari Blog 

Nanged di innit juga..
Orait, bila dah trafik maintain.. kita mencari tips churpchurp dan nuffnang lepas ni lak yea.. Nak jugak merasa macam MAT TIGER dan KAK REDMUMMY.

Nak tengok grapevine terbaru??!!  dari Samsung Corby II

Labels: , ,