This Page

has been moved to new address

Tips Jadi Blogger Tegar!

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Tips Jadi Blogger Tegar!

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

19 July, 2011

Tips Jadi Blogger Tegar!

Dah amalkan Tips Blogger PR4? kali ini bersedia untuk mengorak selangkah lagi dalam bidang Blogging. Untuk menjadi blogger tegar, anda harus mempunyai LINE INTERNET yang stabil dan berterusan. Kini aku menggunakan Streamyx kerana ia Unlimited Download berbanding dengan broadband yang aku pakai dulu yang hanya limited usage.

Sebelum tu, Kalau ada masalah internet, korang boleh usha TIPS BASIC MASALAH STREAMYX
Okay, cer tengok.. cer tengok...

Anda suka antara iPhone atau Samsung Galaxy S II ?

Kini aku gunakan kuasa Android untuk malayari internet. Walaupun baru nak mula dibandingkan dengan blogger lain yang dah lama gunapakai. Jadik laaa buat peningkatan dan penaiktarafan dari aku. ewaaaahhh, apesal macam skema lak ayatnya.


Hope dengan SAMSUNG GALAXY ACE ini dapat memudahkan lagi pergerakan aku jika aku selalu di luar.  Leh pakai wifi aje.. heheheh..

Untuk laptop, aku dah belikan penyejuk baru. Baru Cool sikit nak berbloggi sampai awal pagi.. hehhehehee.. Amacam? korang nak jadi blogger tegar tak? hmmm... masalah aku cuma nak join event aje sebab kekadang masa tu tak kena.. maklumlah, koje shif.. huhuhu

Setakat mana blog anda.. di mana saja anda.. semuanya dari internet. Terima Kasih TM Net! Thank you Streamyx kerana telah memberi internet yang mantap di kawasan rumah saya, Putrajaya. Maka, nak jadi Blogger Tegar, kena ada internet yang mantap! tul tak?? Nak Crack Password WiFi? KLIK SINI!

Labels: , ,