This Page

has been moved to new address

Backlink FREE Untuk Blogger | Bantuan Segera Diperlukan!!!

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Backlink FREE Untuk Blogger | Bantuan Segera Diperlukan!!!

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

15 July, 2011

Backlink FREE Untuk Blogger | Bantuan Segera Diperlukan!!!

Orait.. tamat sudah tips-tips mengenai trafik, earning nuffnang dan earning churpchurp. Jika anda terlepas, boleh tengok semula ke entry sebelum-sebelum nih. Kali ini aku ingin mengajak semua yang menjenguk ke Blog ShaKiddo ini untuk sama-sama mengundi Blogger kita iaitu JEJAI TERATAKARMO dalam misinya untuk ke Bali.

Beliau sedang mendahului untuk Undian HOTLINK'S PREPAID DATA ROAMING. Jom kita tengok cara mengundi. Mula-mula kena ke LINK MENGUNDI HOTLINK

Klik VOTE!

Pilih gambar gunung, Cari TERATAKARMO, dan VOTE.

Selepas itu korang tekan laaa sekali SHARE di Twitter. Alaaaaa.. yang ada gambar burung tu. Share dan tulis nama Blogger (JEJAI). Contoh permalik aku : http://twitter.com/#!/shakiddo/status/91198191957049344


Then, korang kena drag button di bawah tu kepada suggest. Jangan lupa untuk VOTE BUNGY (bungee) JUMP di Suggestion

Selain dari itu, korang juga adalah dialu-alukan untuk mengundi CIK LILY PUTIH.

Dan juga Blogger Ibu Mengandung iaitu SUMIJELLY.

Jadi, anda selaku blogger (yang tak join contest ini macam aku) jom kita ramai-ramai mengundi blogger-blogger di atas. Mereka ni aktif dalam berpesatuan rukun tetangga nuffnang. Dan bagi habuan korang, korang akan dapat backlink trafik kepada blog korang dari Blog ShaKiddo. Korang rajin dan juga pemurah.. jadi kebaikan anda akan dibalas.

Jangan lupa follow macam aku, Kita vote juga untuk BUNGEE JUMP! hahahha.. biar aku tengok Jejai terjun macam mana. Setakat entry ni dibuat, yang mendahului adalah:

JEJAI : 81 UNDI
CIK LILY PUTIH: 50 UNDI
SUMIJELLY: 30 UNDI

Okay.. jangan lupa untuk mengundi Blogger diatas. Buktikan dengan permalink anda. Lepas Vote akan ada share ke FB. Klik "MASA" di komen anda, dan akan keluar permalink. Paste kan permalink anda di komen.


Bukannya lama pun kan..? Win-win maaa... Blog ShaKiddo akan memberikan backlink kepada anda. VOTE BLOGGER WITHOUT BORDERS dan letakkan link permalink anda di komen. Jangan tunggu lagi. Bantuan anda didahului dengan ribuan terima kasih.

Labels: ,