This Page

has been moved to new address

Maggie Goreng Ayam dan Teh O Ais | Mosin TTDI

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Maggie Goreng Ayam dan Teh O Ais | Mosin TTDI

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

18 July, 2011

Maggie Goreng Ayam dan Teh O Ais | Mosin TTDI

Bila korang lepak kedai mamak, ape korang biasa makan? Tandoori? Naan? Beriani? Minum teh tarik? Teh O nipis? Kopi O? haaaaa.. kali ni aku nak bagitau, makanan yang biasa aku oreder kalau kat mamak. Hehehee.. Cer tengok.. cer tengok...

Maggie Goreng Ayam
Teh O Ais
Haaaaaa.. maggie goreng ayam dan Teh O ais. Memang terbaik laaa kalau aku makan. Tapi taknak pedas laa.. Aku tak makan pedas. hehhehehe. Yang ni aku makan semalam kat Restoran Mosin TTDI. Pemes gak laaa kat tempat keje aku nih. Amacam?? Lepas ni macam nak makan Naan dengan tandoori aje. Tetiba jadi lapar balik.. keh keh keh..

p/s: Saper pernah makan "Aiskrim" ni?

Labels: