This Page

has been moved to new address

Hari Mengemas Rumah | Minor Overhaul

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Hari Mengemas Rumah | Minor Overhaul

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

11 June, 2011

Hari Mengemas Rumah | Minor Overhaul

Haaa.. Minggu ni, hari sabtu dan ahad aku dapat off day. Maka, setelah lama kerja shift 9pagi- 6.30 ptg yang amat memenatkan, maka masa untuk aku berehat. Tapi, sebelum berehat, nak kena buat Minor Overhaul dalam rumah iaitu mengemas rumah. yeaaahhhhh!!


Fuuuhh.. memang penat betul mengemas dua orang. Nasib ada dua adik ipar kat umah tolong jaga my ilham jap. hohoho.. Sampah pun kena ikat betul-betul.

Kipas pun kena lap. Haishhh.. dah berhabuk sangat dah tu.. hehehe

Haaa... ini aku kasi kat bini aku kemas. Maklumlah. segala bekas-bekas makanan, pinggan mangkuk dan tupperware kena seusun balik. hohoho.. banyak jugak tupperware kat umah aku. Entah bila nak guna semuanya.. ekekeke

Kat dalam almari hiasan pulak, baru aku perasan yang my Sha dah beli complete set gelas McDonalds ni. Amboi amboi, selalu dia gi alamanda yea time rehat hari jumaat. Opis dengan alamanda my Sha sebelah menyebelah aje.

Haaaaa.. satu rumah aku sapu, mop dan basuh sekali dua toilet tu. waaaaahh.. sakit pinggang aku. ekekeke.. Malam ni nak rileks sambil tengok FINAL PIALA FA : KELANTAN VS TERENGGANU di TV LIVE!

Labels: , , , ,

10 Comments:

Blogger Unknown said...

sesekali bila suami mengemas terbit rasa sayang meluap2 kat suami..sejuk hati my sha kid tu..

Saturday, June 11, 2011 3:26:00 PM  
Anonymous hazman aka species1980 said...

whoaaa.... abg sempat i satu je gelas MCd tu....huhuhu

Saturday, June 11, 2011 3:33:00 PM  
Blogger Unknown said...

wah!suami baik kemas rumah.hehe

Saturday, June 11, 2011 4:07:00 PM  
Blogger Sumijelly said...

nak cawan MC D!!!!!!!!!!

hahahaah

http://sumijelly.com

Saturday, June 11, 2011 7:43:00 PM  
Blogger Geng Borak said...

leyzajamil: penat2 skali skala kena kemas.. kekekee

Saturday, June 11, 2011 11:57:00 PM  
Blogger Geng Borak said...

abg man: sha tu kaki mekdi jugak.. hehehhe

Saturday, June 11, 2011 11:58:00 PM  
Blogger Geng Borak said...

wan: nak tolong kemas skali ke? hehehe

Saturday, June 11, 2011 11:58:00 PM  
Blogger Geng Borak said...

sumijelly: nak jual kat ebay eh? hahahaha

Saturday, June 11, 2011 11:58:00 PM  
Blogger Cik Lily Putih said...

kid,
cakap dgn wife ko, jual kat aku cawan MC D yang lime tu boleh tak? aku x sempat nak beli lah hari tuh

Sunday, June 12, 2011 12:39:00 AM  
Blogger Geng Borak said...

ciklily: yang mana satu.., yang kecik tu charcoal je ada lebih.. heheh

Sunday, June 12, 2011 8:22:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home