This Page

has been moved to new address

Kasut Baru untuk Anak

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Kasut Baru untuk Anak

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

22 May, 2011

Kasut Baru untuk Anak

Dah 6 bulan dah ilham. dah boleh meniarap. Kejap pusing ke kiri, pusing ke kanan. Yang nampak ketara sekarang, my ilham macam ke arah leftthanded. hehehe.. mummy dan tokwan pun kidal. Dan sekarang kaki ilham dah makin tegap. Bila pegang dia tegak berdiri, kaki-kakinya kuat nak bertatih dan berdiri. Cuma nak seimbangkan badan aje.

Bila tengok hadiah2 hamper ilham.. ada laa kasut skali. Baju-baju ada yang tak muat dah.




Haaaaa.. itulah antara kasut yang perlu ilham pakai sebelum tak muat. Hadiah untuk ilham. Kalau kat kedai, pilihan kasut terbaik untuk baby pun mahal gak harganya kan? barang-barang baby boleh tahan harganya kan? Okaylah, hari ni nak ke Kajang. Nak tengok rumah yang direnovated.

Social seeding tengah berjalan.. forum kali kedua, tak buat lgi nih.. woohoooo!!!! yahoooooo!!!

Labels: , ,

4 Comments:

Blogger Rozuan Ismail said...

wah!x pakai lagi hadiah hamper.seronok ilham dapat kasut baru.wan pon kidal =)

p/s sesuai untuk abg.entri untuk ajar kanak-kanak makan sayur

http://kringg.blogspot.com/2011/05/tips-untuk-ajar-kanak-kanak-makan-sayur.html

Sunday, May 22, 2011 10:22:00 AM  
Anonymous hazman aka species1980 said...

kaki die dah kuat leh la suruh tok wan die ajak kuda-kuda silat....

Sunday, May 22, 2011 8:41:00 PM  
Blogger KiD said...

wan: baru nak pakai hadiah kasut nih.. hehhe

Sunday, May 22, 2011 9:38:00 PM  
Blogger KiD said...

abg man: dan suruh dia main futsal juga... :)

Sunday, May 22, 2011 9:38:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home