This Page

has been moved to new address

Kurang Ajar Cakap Mencarut | FU*K

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Kurang Ajar Cakap Mencarut | FU*K

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

11 April, 2011

Kurang Ajar Cakap Mencarut | FU*K

Kurang ajar betul bila kita cakap dengan lemah lembut.. tapi dibalas dengan kasar. tambahan pulak dengan kata cacian mencarut. ape perasaan korang kalau dapat orang macam tu??


Kisah ni, kisah benar.. terkena kat DUA ORANG PEREMPUAN a.k.a. satu batch dengan aku.
Actually, sabtu lepas masa aku kerja shift petang ke malam, seorang customer streamyx ni ada masalah connection internet. Baru je pickup call.. "  hey, i cannot go thru internet laaa.. F@*K!! F@*K!! F@*K!!"


Kurang ajar betul.. kalau dapat kat aku, memang aku dah sound dah.. Korang ingat kitorang ni ape? Takde perasaan ke? Tapi, nasib laa member aku tu buat cool aje.. Kalau aku, sound dah.. aritu dia cakap BULLSHIT.. Aku bagi warning, terus cakap elok-elok.. Boleh pun. Nak buat report ada masalah internet, sila laaa call tapi jangan laaa nak mencarut-carut kat CSR macam kami ni eh.. Ikut kan hati, aku nak drop call je.. keh keh keh..

Alahaii.. inilah budi bahasa.. macam macam ragam orang kita..

Labels: , , , ,

14 Comments:

Blogger temuntirung said...

takde adab betul orang tu..
nasib baiklah anda semua banyak bersabar..
sabo jela~

Monday, April 11, 2011 6:52:00 PM  
Blogger Elih Japahar said...

sabar,sabar..."masalahonnection" internet jer pun org tu nak kecoh, sy hari2 internet celcom broadband ni asik kejap2 disconnect je pun sabar huhu~~!

Monday, April 11, 2011 7:25:00 PM  
Anonymous hazman aka species1980 said...

Memang rasa terBAKOR je bila kena maki hamun kan......Kalau abg biasanya diamkan ajee....kasi orang lepaskan then secara semulajadi dia akan tone down....tapi kalau yang jenis hati kering tu memang selamber sound balik.....ngeeee

Monday, April 11, 2011 7:26:00 PM  
Blogger Unknown said...

hurm..bila baca entri kid ni tiba2 teringat pulak waktu keje kat Hospital Ampang Puteri, sana kan patient kaya raya, dtg sorang patient yang tak sabar doktor belum masuk lagi dihamunnya saya 'son of bitch' .. huhu nangis balik kampung.

Monday, April 11, 2011 8:05:00 PM  
Blogger Nur Hanani said...

uishh..dasyat tul bahasa orang-orang ni.. Nak kena g sekolah balik belajar lagi ni. :)

Jom baca ni: Karak gabung kisah popular , kejadian sebenar..

Monday, April 11, 2011 9:12:00 PM  
Blogger saya_arief said...

xde budi bahasa betol.
elok dicepukk je.

Monday, April 11, 2011 9:28:00 PM  
Blogger Geng Borak said...

budak awam: yupp.. kalo ilang sabor, dah maki balik dia... hehhee

elih japahar: hehhehee.. thanks kerana betulkan.. :)

Monday, April 11, 2011 9:30:00 PM  
Blogger Geng Borak said...

abg man: mmg sikit2 takpe laa.. ini siap tengking2 kita.. kita sound balik.. selamber!!

leyzajamil: haiyaaaa.. lagi haru depan kita dia cakap...

Monday, April 11, 2011 9:31:00 PM  
Blogger Geng Borak said...

nur hanani: tu belum masuk lagi customer yang marah time mabuk..

saya arief: haaaaa... memang elok dicepuk!!

Monday, April 11, 2011 9:32:00 PM  
Blogger NUR AYNIE said...

sungguh kureng ajaq....ish2...sabaq la yer..=)

Monday, April 11, 2011 11:59:00 PM  
Anonymous dinsblog.com said...

aku memang respek la korang keje berdepan ngan customer nih...memang menguji kesabaran betul...dato' fazilah kamsah cakap "Org bagi taik..Kita bagi bunga".

Tuesday, April 12, 2011 10:10:00 AM  
Blogger grOundnUt said...

Adeeehh...teruk betul perangai..aku call streamyx pon cakap elok² jer..sebab nak mintak tolong pasal IP add kan..tak pasal plak aku nak f@*k² CSR...huhuhuhh..@_@'

Tuesday, April 12, 2011 2:41:00 PM  
Blogger Geng Borak said...

nur aynie: mmg sabar lagi ni... seb bek kena kat member..

dinsblog: hahahaa.. jadi bunga taik ayam dah nih...

Tuesday, April 12, 2011 4:58:00 PM  
Blogger Geng Borak said...

groundnut: nak buat camana.. bahasa menunjukkan bangsa.. hmmmm...

Tuesday, April 12, 2011 4:59:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home