This Page

has been moved to new address

KOLONY kecoh laah! | Simbol Misteri katanya

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: KOLONY kecoh laah! | Simbol Misteri katanya

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

11 April, 2011

KOLONY kecoh laah! | Simbol Misteri katanya

Dua minggu lepas memang agak "kecoh" dengan penyebaran simbol misteri di blog-blog dan iklan di TV. Apekah simbol tu? Ramai yang tertanya-tanya dan ramai yang tertunggu-tunggu. Kini semuanya dah bersepah! KOLONY. Hehehe...


Tak caye? jom ikut kid pegi TTDI... KENAKAN INFEKS.!




Haaaa... amacam? Kenakan Infeks tak?? Lepas ni, DBKL check yea.. Suruh cabut balik sticker lepas habis promosi. Jangan nak saman kete aku je kejenya.. (aku memang sentap dengan DBKL.. huh!)

Nak tau pasal simbol misteri tu a.k.a. KOLONY, sila ke SINI

Labels: ,

13 Comments:

Anonymous Myvitrd said...

Mak ai dekat situ pon ada juga ke dia org tmpal.. dahsyat

Monday, April 11, 2011 3:09:00 AM  
Anonymous hazman aka species1980 said...

memang dasat betul kolony nie.... rasanya dah dekat sejuta lebih orang register

Monday, April 11, 2011 4:37:00 AM  
Anonymous Kancilbiru said...

dekat keta ko ada orang tampal tak? hehehe

Monday, April 11, 2011 8:18:00 AM  
Blogger Matjoe said...

ahaha, hebat btol marketing dieorang kan

Monday, April 11, 2011 8:28:00 AM  
Blogger Nur Hanani said...

wah, dah jadi macam apa lak. Main tampal-tampal gitu pula..Itu yang harus dikenakan denda.. :)

Jom baca ni: Tudung lagiii..bukan tudung saji tau..

Monday, April 11, 2011 8:37:00 AM  
Blogger HAW said...

Celcom punya kerja lah tu.. tp bab tampal2 ni takkan Celcom yg buat kot!

Monday, April 11, 2011 1:05:00 PM  
Blogger budak awam said...

wahh vandalism! hahaha,.

Monday, April 11, 2011 2:04:00 PM  
Blogger wana_wani said...

hahhaha...baru je aku jumpa tanda nie kat laluan klcc...member siap tanya ape ek simbol nie...byk sungguh dia lekat kat sini sana

Monday, April 11, 2011 2:30:00 PM  
Blogger KiD said...

Myvitrd: kat kereta pun ada orang tampal.. huhuhu

abang man: penangan untuk bebudak muda.. hehehee

Monday, April 11, 2011 6:06:00 PM  
Blogger KiD said...

KB: takde.. tampal kat kancil biru laaaa.. lallalaaa

matjoe: sana sini merata diorang promo.. huhuu

Monday, April 11, 2011 6:07:00 PM  
Blogger KiD said...

nurhanani: tu laaa.. kekadang tengok macam jadi semak lak.. huhuhu

haw: yang tampal2 dah sah2 partimer nyer.. :)

Monday, April 11, 2011 6:07:00 PM  
Blogger KiD said...

budak awam: hahaahaa.. tau takpe...

wan_wani: banyak kan? gi ambik sticker tu tak? ekekekekee

Monday, April 11, 2011 6:08:00 PM  
Blogger Syima Emi said...

uiiii..merata-rata ditampalnyaaa yeee.. bukan x boleh ke.. semua org kena 'virus' ni kottt..hahahahaha..

Tuesday, April 12, 2011 11:06:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home