This Page

has been moved to new address

The Great ChurpChurp RACE!!!!

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: The Great ChurpChurp RACE!!!!

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

21 April, 2011

The Great ChurpChurp RACE!!!!

Berita terbaru!! ChurpChurp menawarkan hadiah yang cukup lumayan untuk kempennya... Menangi iPad2, blackberry 3, iPod touch dan juga 100 tiket wayang!! Jom tengok dan KLIK INFO di sini dan di bawah.


Jangan lepaskan peluang!!! berlangsung selama sebulan!!! peluang earn churpchurp.. siapa yang belum daftar, sila REGISTER PERCUMA DISINI!!

Labels: , , , , ,

6 Comments:

Blogger Razis said...

dah join, tp kureng fahamla cara nak mainnya...

Thursday, April 21, 2011 12:26:00 PM  
Blogger ::Budak Degil:: said...

pergh!..boleh buat kawin ni...ahahhaha

Thursday, April 21, 2011 12:32:00 PM  
Blogger Myvitrd said...

aku pon tengah gila ni.. kasi tutorial sikit bro.. kurang faham.. asal aku punya 1KM je.. huhu

Thursday, April 21, 2011 1:35:00 PM  
Blogger KiD said...

razis: cuma panggil kengkawan lain untuk join kempen kan iklannya..

Thursday, April 21, 2011 2:27:00 PM  
Blogger KiD said...

budak degil: haahaaaaa.. nak kawin dah eh?

Thursday, April 21, 2011 2:27:00 PM  
Blogger KiD said...

myvitrd: cer baca abis2.. dia suruh tarik orang lain join dan sebarkan kempen dari churp2 tu je... :)

Thursday, April 21, 2011 2:28:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home