This Page

has been moved to new address

Bila Daddy tak Berani...

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Bila Daddy tak Berani...

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

18 April, 2011

Bila Daddy tak Berani...

Macam tak percaya.. Tapi kena laa percaya jugak.. Sebab aku kekadang tak percaya yang aku tak buat lagi. tak berani?? takut?? sama laaa tu kan.. hehehee.. Mungkin suatu hari nanti. 

Dulu aku takut jugak mandikan ilham seorang diri. Masa 3 bulan pertama memang mak aku, mertua aku dan ofcoz bini aku yang mandikannya.. tapi Sekarang aku dah berani mandikan anakku SEORANG DIRI.


Tapi, percaya atau tidak... ada satu benda ni, aku tak berani lagi... nak tau apa dia???

Potong kuku kaki atau kuku jari anak!
My ilham dah masuk 5 bulan.. tapi memang aku tengok dia kecik lagi.. Baru nak meniarap2 gitu.. Lagi satu, sebab ada member aku cerita yang dia TERlebih kepit kuku jari anaknya.. pastu berdarah laaa jari budak tu... adoooiiii.. so, skarang bini aku atau adik ipar aku yang potong kan.. hehehehee.. Daddy ooh daddy...

Labels: , , ,

10 Comments:

Blogger Noh Kodiang said...

kalo nk diingatkan balik,,dulu abah noh yg slalu potong kuku noh..dia kalo bab2 kuku pnjang ni dia marah..tiap2 kali nk makan mesti dia check.

Monday, April 18, 2011 1:07:00 PM  
Blogger Gimi said...

bagus daddy..

Monday, April 18, 2011 2:30:00 PM  
Blogger e.l.i.s.s.m.i.e said...

dulu ms berpantang, me yang lukakan kaki baby me.so skang setelah 2 tahun 8 bulan lebih kurang, tak pernah sekali pun potong kuku anak.semua my hubby buat..terbalik pulak..hehehe

Monday, April 18, 2011 2:49:00 PM  
Blogger grOundnUt said...

ngeheheh...ko macam abang ipar aku gak laa..kalau part² penjagaan baby, memang dia rasa tak leh nak wat seorang diri...tapi lama² nanti tu ok lah..^^

Monday, April 18, 2011 3:38:00 PM  
Blogger leyzajamil said...

mesti menggigil bila pegang ketip kuku tu kan...sampai besok pun tak sudah hiks.

Monday, April 18, 2011 6:27:00 PM  
Blogger Sharinginfoz said...

bab potong kuku tu tak berani le

Monday, April 18, 2011 6:53:00 PM  
Blogger NUke_Rude said...

oh. kna prektis drpd awal ni.
:)

Monday, April 18, 2011 9:03:00 PM  
Blogger KiD said...

noh kodiang: memang laa kan.. ayah mesti kena ambik berat hal anak.. :)

gimi: baru nak belajar.. hehehe

Tuesday, April 19, 2011 7:19:00 AM  
Blogger KiD said...

elissme: hehehehe... terbalik laaak.. kid takut2 terlukakan jari dia.. halus sangat..

groundnut: tu laaa kan... budak kecik maaaa... lelaki kasar sket.. ehehehe

Tuesday, April 19, 2011 7:20:00 AM  
Blogger KiD said...

leyzajamil: heheehe... so far, biar wife dgn adik ipar yang bikin.. hehhee

sharinginfoz: haaaaa... bro pun sama eh..?

Tuesday, April 19, 2011 7:21:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home