This Page

has been moved to new address

Terbaru!! | Cara Tingkatkan Trafik Anda

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Terbaru!! | Cara Tingkatkan Trafik Anda

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

02 February, 2011

Terbaru!! | Cara Tingkatkan Trafik Anda

Macam tak caya jer trafik aku naik mencanak semalam. biasa nak dapat 300 pun susah!
Tapi ada seorang blogger ni, memberikan aku trafik yang menggila2. So, aku promote laa blog dia untuk korang jenguk. Tq bro Daus!! jom makan!! hehehee


Tapi sebelum tu, jom tengok hasil trafik semalam (1/2/2011)

klik untuk Zoom

haaaa... macam tak percaya je. korang boleh jenguk TRAFIK MENGGILA-GILA DAUS. Dan bagi laa komen/review pasal BLOG DAUS nih.

Apa tunggu lagi? bukan susah, korang gi kat TRAFIK GILA-GILA dan letak backlink kat sidebar korang. Amacam?? jom jom jom!!!

Labels: ,

9 Comments:

Blogger Miecyber said...

Menarik nie...

Hotel burung

Thursday, February 03, 2011 10:39:00 PM  
Blogger buyat(bebola tomato) said...

style

Friday, February 04, 2011 1:20:00 AM  
Blogger Aqiem_Aziz said...

erm da buat da,.ape yg d suruh,.

http://taqiem991.blogspot.com/

Friday, February 04, 2011 3:17:00 AM  
Blogger KiD said...

MIECYBER: DAH TRY KAN??

Friday, February 04, 2011 5:20:00 AM  
Blogger KiD said...

buyat: memang stylo laaaa

Friday, February 04, 2011 5:20:00 AM  
Blogger KiD said...

aqiem: eh eh.. letak link kat blog daus tu laaaa.. :)

Friday, February 04, 2011 5:21:00 AM  
Blogger namaku rahmat said...

aku dpt gak.. best woo

entry terkini:2nd BE from nuffnang

Friday, February 04, 2011 8:16:00 AM  
Anonymous Duitmasyuk85 said...

wah....menarik nie..boleh join ke

Thursday, February 10, 2011 9:19:00 AM  
Anonymous phy said...

mo try juga la

Friday, March 25, 2011 5:14:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home