This Page

has been moved to new address

Gelanggang Raja Lawak 5 Minggu Ke 4 | Kopi O Tersingkir

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Gelanggang Raja Lawak 5 Minggu Ke 4 | Kopi O Tersingkir

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

28 January, 2011

Gelanggang Raja Lawak 5 Minggu Ke 4 | Kopi O Tersingkir

Raja Lawak 5 sudah kembali lagi.. Sekarang dah masuk ke minggu ke 4. Gelanggang Raja Lawak 5 makin menunjukkan perubahan. Peserta Raja Lawak 5 makin sikit dah.. Tajuk pada minggu ini adalah "CINTA"



LUCKY: 3 pendekar, dengan kisah cinta bapanya..
BALAS: Kisah cinta "tom and Jerry:. dialek still macam omputih.. 
MAN:  cinta terhalang, cinta duit, cinta along..
R2: Bomoh cinta Moden.. lawak lawak lawak.. hahhaha 
LEMAN: cinta kucing dari cinta bini..
NAZMI: kisah cinta dengan iringi lagu cromok.. tipu3.. yesszzaaa
PUKAW:  cinta hantu raya, vampire, hantu kontot..

EPY: cinta dengan cikgu, cinta mak dan bapak.. 
KOPIO: haahahaa.. yang ni aku tak paham!! hampeh jer..



Kali ni kedudukan 3 terbawah adalah Kopi O, Epy dan Pukaw .

Yang tersingkir adalah KOPI O

Juri 
Afdlin shauki: kopi O macam keretapi eksiden yang tak dapat diselamatkan lagi.. huhuhu
Satya: hati-hati epy, kuda nombor 7.. jangan tertinggal belakang..
David teoh: "gelanggang raja lawak macam perlumbaan kuda, u mesti terus nombor 1 sampai hujung baru boleh menang raja lawak"





Sekarang tinggal 8 peserta. Jom komen GELANGGANG RAJA LAWAK 5 MINGGU KE 4..

Labels: , , ,

4 Comments:

Blogger kak ina kl (1) said...

memang tak layan raja lawak ni..

tempahan sampai hari ahad sahaja..lepas tu akak cuti 10 hari. akak ada hantar sms ..tak dak terima ker..akak ikut no kat fb tu

Friday, January 28, 2011 11:36:00 PM  
Blogger KiD said...

kak ina: hehhee.. kid layaaaaann.. eh, sms takde ape pun

Friday, January 28, 2011 11:45:00 PM  
Blogger kema said...

hehe~kopi o mmg xpaham ape dorg buat smlm....sb tuh lah dia kuar.....

Saturday, January 29, 2011 4:01:00 PM  
Blogger KiD said...

kema: setuju.. setuju.... huhuhuhu

Saturday, January 29, 2011 5:59:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home