This Page

has been moved to new address

Tawaran Seks RM40 sahaja!!!

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Tawaran Seks RM40 sahaja!!!

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

05 January, 2011

Tawaran Seks RM40 sahaja!!!

Macam macam dah kat dunia ni.. terdesaknya hidup sampai sanggup menggadai maruah. Apa laaa nak jadi. hurmmm...

gambar hiasan
Akibat menawarkan perkhidmatan seks kepada seorang pegawai polis, seorang ibu tunggal warga India didenda RM2,000 oleh Mahkamah Majistret, di sini, semalam, atas tuduhan yang dilakukannya itu pada November tahun lalu.
Majistret Siti Shakirah Mohtarudin menjatuhi hukuman itu terhadap N Vasathi, 34, selepas dia mengaku salah terhadap pertuduhan yang dibacakan terhadapnya dalam bahasa Tamil. Tertuduh turut berdepan hukuman penjara lima bulan sekiranya gagal membayar denda seperti yang diperintahkan mahkamah. 

Mengikut pertuduhan, wanita dua anak itu didakwa menawarkan khidmat seks bernilai RM40 kepada Aran Eh Chin di hadapan pasar raya Mydin, Jalan Masjid India, dekat sini, jam 2.10 petang, pada 30 November lalu. Oleh itu, tertuduh didakwa mengikut Seksyen 372 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum satu tahun atau denda atau kedua-duanya jika sabit kesalahan. 

Pendakwaan dijalankan Pegawai Pendakwa Cif Inspektor Dr Ghanti Nathan manakala tertuduh tidak diwakili peguam. Terdahulu, dalam rayuan mengurangkan hukuman, tertuduh memohon mahkamah mengenakan hukuman ringan kerana dia menyara dua anak berikutan suaminya sudah mati.

sumber: harian metro

Labels: , ,

10 Comments:

Blogger AISHA INANI said...

hahahaha!
mcm aper2 tahhh.
murah nau la haii harga diri.. hohhh!

Wednesday, January 05, 2011 4:31:00 PM  
Blogger Ujang9897 said...

dah la macha..hahaha

Wednesday, January 05, 2011 4:48:00 PM  
Blogger BOY HOT WEB said...

mcm2 le dunia skrng ni,,,

Wednesday, January 05, 2011 5:08:00 PM  
Blogger hans said...

mak aih
RM40 jer
haih
macam2 hal skrh

P/S : Pandang Kemana Tu? Rimaslah!

Wednesday, January 05, 2011 5:51:00 PM  
Blogger KiD said...

aisha: itu india mari.. jalan masjid india juga..

Wednesday, January 05, 2011 7:22:00 PM  
Anonymous nazihahisa said...

zaman skrg.. haihh

Wednesday, January 05, 2011 7:26:00 PM  
Blogger KiD said...

ujang: haaaa.. tau takpe..

Wednesday, January 05, 2011 7:30:00 PM  
Blogger KiD said...

boy hot web: entah laaaa... macam2 kan skrang

Wednesday, January 05, 2011 7:31:00 PM  
Blogger KiD said...

hans: RM40 je.. tapi tu lebih baik dari isi minyak kete.. hahahaaa

Wednesday, January 05, 2011 7:32:00 PM  
Blogger ijatnuar87 said...

sekadar rm40..budak skolah pom boleh...apa nk jadi dengan kita nih???

Thursday, January 06, 2011 2:20:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home