This Page

has been moved to new address

Azam Tahun Baru 2011 Anda??

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Azam Tahun Baru 2011 Anda??

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

30 December, 2010

Azam Tahun Baru 2011 Anda??

Sedar tak sedar, dah sampai kita ke penghujung akhir tahun 2010.
Sedar tak sedar, kita dah nak melangkah ke tahun baru 2011.
Pantas sungguh masa berlalu.

ihsan pak google

Dengan kesibukan kehidupan kita seharian.. Yang belajar, yang bekerja, yang duduk rumah, yang pergi melancong, yang pergi melencong, yang rajin bekerja, yang ponteng kerja, yang ponteng puasa (hahahaha), yang kawin, yang bertunang, yang dapat anak dan lain-lain lagi.


Semua itu akan tetap kita pahatkan dalam memori. tak kira ia pahit atau manis. Tak kira ia suka atau duka. tak kira ia sengaja atau tak sengaja.



Di penguhujung tahun ni, jom kita sama-sama semak samada azam tahun baru 2010 kita dah tercapai ke tak? Kalo tak tercapai, carry foward laaa.. ataupun lupuskan... hehehee. tengok kalendar 2011 tu.. plan laaa mana yang patut.


Alhamdulillah, azam tahun baru aku tahun ni dah tercapai. dah berjaya. tu diaaaa.. anak aku yang baru lahir bulan 11 lepas. Memang berbaloi penantiannya.. :)


So, korang congak2 laa jap.. untuk tahun 2011 akan datang ni, apa plan korang? Apa azam 2011 korang?
Nak beli kereta ke.. nak melancong ke kutub utara ke.. nak bukak kedai burger ke.. nak jadi bos ke.. nak kawin ke.. nak dapat anak ke.. nak.. apa apa aje lah..!!!


Tulis laaa azam korang.... Hope it will come true.. 

sambung ayat ni dari korang:

AZAM TAHUN 2011 SAYA ADALAH..................

Labels: , ,

9 Comments:

Blogger Queen F said...

azam tahun 2011 sy nak jadi rajin sikit buat assignment.. asyik last minute je.. boring laa..

Thursday, December 30, 2010 6:52:00 PM  
Blogger Ezal R said...

adalah ape? hahaa


My recent post Harimau Malaya atau Harimau Malaysia

Thursday, December 30, 2010 6:58:00 PM  
Blogger love rushas always!!! said...

azam saya xnak jadi malas dah..hihi...

Thursday, December 30, 2010 7:09:00 PM  
Blogger afuan shah said...

hahhaha..kenapa 'untuk tahun 2010 akan datang ni, apa plan korang?'
2010 ka 2011???typo kot..
btw...azam saya thun ni...nak cari kawan nama azam!!

Thursday, December 30, 2010 7:54:00 PM  
Blogger fadhdeela said...

azam thn 2011: nak improve kehidupan..dr segi keje, personal..kewangan..smuanyer la!

Jom singgah: Cerita Kisah Kami..

Friday, December 31, 2010 2:23:00 AM  
Blogger tukang merepek said...

azam thn 2011 sy adalah sy hrp dpt hit floor..klu x dpt sy rs sedey..
ish3

Friday, December 31, 2010 10:21:00 AM  
Blogger ||aLeaSaRa|| said...

hye hepi new year!kite dtg mta izin ambil sunkist sebiji sedapnya..fresh!

Friday, December 31, 2010 10:35:00 AM  
Anonymous hazman aka species1980 said...

always put my effort to be a better person everyday..... ;-p

Sunday, January 02, 2011 4:44:00 PM  
Anonymous digituck.blogspot.com said...

selamat tahun baru abang :)

Monday, January 03, 2011 3:36:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home