This Page

has been moved to new address

Salam Syawal 2011 dari Blogger ShaKiddo

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Salam Syawal 2011 dari Blogger ShaKiddo

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

26 August, 2011

Salam Syawal 2011 dari Blogger ShaKiddo

Hari ni rasanya ramai yang akan pulang ke kampung. Tak pun pada esok pagi. Ke mana juga destinasi anda, bila anda bertolak, jangan lupa aspek keselamatan. pakai talipinggang keledar, pakai helmet. Minyak isi penuh, touch and go kasi top up. Isi angin tayar dan juga tayar spare.

Haaa.. rumah juga jangan dilupa. Pastikan semua berkunci elok-elok. Buang sampah, nanti lama-lama berulat. Ermmm.. apa lagi ek? Jangan main mercun tau! Nanti jari putus susah lak nak taip buat entry kat blog tuh. hahahhahaa.. Orait, zakat fitrah pun dah ku bayar. Maka, mulakan perjalanan anda ke kampung nanti dengan lafaz Bismillah.. Tahun ni ikut turn, Kid akan pulang ke Sungai Besar, Selangor pada petang menjelang raya InsyaAllah. Dua jam lebih je..

Ni pesanan dan ucapan awal dari Kid yea.. 


dan juga ada pesanan dari MUHAMMAD NIZARUL ILHAM...

Jangan lupe wit raye shaye yea.. hehehe
Di kesempatan ini aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua mereka yang menyambutnya. Kid mintak maaf kepada pembaca dan followers blog ShaKiddo ini andaikata ada terkasar bahasa dan terguris hati. Hope teruskan lagi bersama di sini. Semoga anda semua selamat ke destinasi dan bergembira di Aidilfitri.

Budak budak main mercun,
Main mercun malam raya,
Mintak maaf mintak ampun,
Kalau ada terkasar bahasa.

Dari,
Daddy Kid, Mummy Sha dan ILHAM.
-Putrajaya-

Labels: , , ,