This Page

has been moved to new address

Amboi! Amboi! Amboi!

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Amboi! Amboi! Amboi!

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

24 August, 2011

Amboi! Amboi! Amboi!

Satu hari di hari bersama my ilham. hari ni off day. Rileks laa sikit. Pagi-pagi my ilham tidor. Cuaca agak mendung.. Sejuuukkk.. aku pun tertidur. Tapi bila dia dah bangun.. Haaaaaaa.. nak masuk walker laa..
Ape laaa my ilham ni nak buat..

Haiipp.. dah pegang bakul tu..

Perasaan ingin tahu memang ada dalam setiap insan..

OOooo. ini laa keje nye yea..

Ni saper punya keje yaaa..

Shaye laa yang buat.. daddy mashukkan shaye dalam blog yea.. hehe
Amboi amboi amboi.. abis bersepah dibuatnya. Aku memang saje nak tengok keletah dia dan tengok dari jauh je. haaa.. memang betul dah 9 bulan ni, pergerakan si kecil semakin aktif. Tangannya nak aje mencapai. Kalau kat dapur, abis laa kena "kemas" rak pinggan mangkuk.. hehehe

Orait laaa.. Jom tengok HARGA RENDAH IKEA

Labels: , , , ,

Links to this post:

Create a Link

<< Home