This Page

has been moved to new address

Shopping Di Giant Equine

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Shopping Di Giant Equine

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

21 August, 2011

Shopping Di Giant Equine

Hari ni hari ahad, hari berehat. Tapi jadual aku masih bekerja shift petang. So, aku temankan mummy ilham pegi shopping. Cadangnye laa. Sebab nak beli satu benda. Kat tempat lain takde, cuma kat giant aje ader. hehehee..

My ilham usha aje nak naik mainan tu
Tudung?? bini aku punya dah banyak daa..
Mummy nak beli perfume ke, beli kereta?
Kalau laaaaa...

Antara tarikan hiasan di Giant Equine

Hamper untuk dijual.. gile banyak.. RM50 aje
Haaaa.. ada satu benda lawak berlaku antara aku dan wife. Tengah-tengah shopping tu, wife aku cakap.. "daddy, hari ni kalau beli barang, takde plastik kan?"

"Haa'aah.." aku cakap.

"Pegi ambik beg kat kereta boleh save sikit," kata wife aku. Aku pun terus laaa keluar nak ke parking kereta. Tapi.... Eh, aku pulak rasa pelik. Hari ni hari ahad laaa.. Bukan hari sabtu. hadoooiii.. terus aku sms wife aku. "mummy, hari ni hari ahad laa!.". hahahahaa.. aku dengan wife aku pun terlupa hari ape daaa...

Lepas tu, dapat laaa beli apa yang my wife nak beli. Dia suka bebenor kentang pick & mix nih. Ada kentang yang macam tempe tu. sedap digoreng katanya. Nak gi giant kajang jauh lak, so kami pergi kat Giant Equine aje.

Pilih jangan tak pilih..
 Ni haaaaa.. my ilham ada pesan kat semua...

"shaye nak duit raye, baju raye dah ada.. hhehehe"

Labels: , ,