This Page

has been moved to new address

Kad Raya untuk Bapak, Tapi Duit Raya untuk Anak Tau!

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Kad Raya untuk Bapak, Tapi Duit Raya untuk Anak Tau!

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

23 August, 2011

Kad Raya untuk Bapak, Tapi Duit Raya untuk Anak Tau!

Awal pagi tadi dalam jam 12.45 pagi baru lah aku sampai di rumah. Sebelum naik ke rumah, aku check dulu peti surat. Dan ada beberapa surat dan phamplet dan peti surat aku. haaaaa.. ada Kad raya lah!! Tapi mata aku mengantuk sangat. terus aku membuta sebelah my ilham..

my ilham start selsema laa pulak
Pagi ni baru aku bukak sampul surat.. ada kad raya cantik..
Ni laaa kad raya.. yang pertama!
dari blogger eliss sekeluarga
 Ada note pulak kat bawah tu.. Kad Raya untuk Bapak, Tapi Duit Raya untuk Anak Tau :-)
 
Hurray..!!! duit raye!!
Sungguh mulia hati dan budi Puan Eliss. Walaupun tak pernah bersua, hanya di blog sahaja.. Puan eliss baik hati bagi duit raya. moga sentiasa dimurahkan rezeki dan dilindungiNya selalu. ameen..

Jom terjah BLOG ELISSME.COM
Selamat Hari Raya juga buat Nur Nuha Humayra yea... tahun ni collect lagi duit raya banyak2 tau!
Nanti kalo ada open house, jangan lupa jemput uncle Kid tau.. hehehe.. tapi tengok jadual uncle selepas raya, agak padat. huhuhu. TERIMA KASIH ELISS!!

Rasa macam nak beli GAJET BLACKBERRY TERBARU

Labels: , ,