This Page

has been moved to new address

Happy Birthday Blogger Hazmanfadzil.com

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Happy Birthday Blogger Hazmanfadzil.com

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

15 August, 2011

Happy Birthday Blogger Hazmanfadzil.com

Hari ni adalah 15 Ogos. Jadi adalah automatiknya Hari jadi abang sulung saya iaitu Food Blogger 2011 : hazmanfadzil.com . Beliau merupakan anak sulung daripada kami 4 adik beradik. Umurnya dah mencecah 3 dekad.. hehehee.. Tapi.. Tapi.. masih belum berpunya!! Hmmm.. maksud aku belum lagi kawin.

Duhai hazmanfadzil.com abangku,

Aku, Blogger ShaKiddo dah kawin..
Adik perempuan, blogger dhiyaz86 pun dah kawin..
Aku, Blogger ShaKiddo dah dapat anak..
Adik perempuan, blogger dhiyaz86 pun dah dapat anak..

Bila lagi nak kawin laa abang oii.. lain laa adik bongsu Maly Rawr tengah belajar lagi. Bersempena dengan ulangtahun yang ke 3*.. daddy, mummy serta ilham nak ucapkan Selamat Hari Jadi buat abang chaq. Semoga sentiasa sihat, dimurahkan rezeki dan dilindungiNya selalu. Cepat-cepat laa kawin yea.. mak banyak kali tanya kitorang dah bila abang nak kawin.. kekekeeke..

Nanti leh timang baby macam ni..
Haaaaa..dengar cerita, beliau selaku Food Blogger 2011 makin masyuk dan kencang earning nya.. hazmanfadzil.com lagi mantap.. siap ada sponsored post, BE, hadiah dari nuffnang dan macam-macam lagi lah!! tapi, aku ada nak amik Hadiah dari SAMSUNG!! Lagi kaw kaw punya!!!!

Labels: ,