This Page

has been moved to new address

Tension! War Plan Tier 2 Activated!!!!!

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Tension! War Plan Tier 2 Activated!!!!!

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

14 August, 2011

Tension! War Plan Tier 2 Activated!!!!!

Hmmm.. ingatkan keje di weekend boleh rilek sikit, rupanya tidak. Aku pun tak tahu mana silapnya. Semalam hari yang paling menggila dalam kerja. Dari dekat jam 8 pagi sampai 5 petang, call non stop masuk. Gile ke hape??!! Aku masuk keje 6.30pagi.

Pengguna-pengguna streamyx dan homeline bertalu-talu call. Banyak sebab dari breakdown, hujan lebat dan lain-lain. Aku sampai dah naik lembik dah.. Dah laa di bulan puasa ni, bercakap aje.. nasib tak kena angry customer. Kering tekak laaa brader! tapi sabor jugak laaa. Nak wat camana. huh!

Dah laaa tengah migrate staff dari streamyx ke unifi, abisshhhh.. penat cover call. haiyoooo!! Kena FORCE O.T. lagi sampai hujung bulan. Penatnyaaaa!! Sejam break, memang ku bantai tidor laaa kat surau. keh keh keh.. Balik keje petang2 lak, jalan jammed menggila.. hmmmm.. Agak stress di sini. Aku nak cari idea blogging pun kacau. hahahahaa

Next week keje sampai 1 pagi lak.. hmmm.. aku rasa lagi teruk, sebab bulan posa ni entah ape laa ramai sangat online sampai pagi buta. Kekadang troubleshooting senang aje pun. silly mistake customer aje. Okay laah. aku nak berehat lagi. Penat menanti keje hari Ahad pulak. Inilah keje aku sebagai CSR Streamyx.


WAR PLAN TIER 2 ACTIVATED!!

Labels: , ,