This Page

has been moved to new address

Kerja lagi ke?

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Kerja lagi ke?

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

27 August, 2011

Kerja lagi ke?

Kerja lagi ke bro? Bila nak balik kampung? Cuti brape lama?
Adooooi.. Bila tengok soalan-soalan ni pun, rasa macam mengantuk aje. Hehehe.
Aku kerja lagi hari ni. Ahad kerja, isnin sebelum raya pun kerja. Jadi aku balik kampung sebelum raya laa.

Hoe jalan tak jammed sebab rasanya ramai dah gerak balik kampung semalam petang atau pagi hari ni.
My sha, ilham dan adik-adik ipar pun gerak hari ni. Ingat pesan kid sebelum ni yea. Hati-hatilah ketika memandu. Jimat sama pada hari raya. Jangan boros. Hehehe.. Oklah, aku nak masuk keje plus OT.

Selamat bekerja kepada yang masih kerja.

-from samsung galaxy ACE-

Links to this post:

Create a Link

<< Home