This Page

has been moved to new address

Rahsia Tahan Lama!!

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Rahsia Tahan Lama!!

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

03 April, 2011

Rahsia Tahan Lama!!

Masih mencari thermos air panas tahan lama?  Isi air panas sebelum tidur, tengah pagi dah tak berapa panas dah. Dulu aku beli thermos yang ni...

Brand thermos memang dah TOP kat Malaysia

Tapi hanya tahan 8 jam
8 jam saje tahan panas. Paling lama pun aku tengok kat pasaran, 12 jam sahaja. So, Aku mencari thermos yang jenis lama nih.
Seriously, tahan panas 24 jam. Aku dah try dan memang terasa panas lagi. Mudah bagi aku sebagai daddy untuk membuat susu anak di tengah pagi-pagi buta. nak beli Water dispenser yang ada HOT dan Cool tu belum lagi laaa.. mahal sket. 

So, aku pakai Thermos Merah yang tahan lama panas ni yang berharga cuma RM20 rasanya (sebab bapak aku yang beli kat Kajang). Tempat lain entah mana tak jumpa dah thermos ni. kat kedai ubat cina ada jual.
Hai. saye baru belajar meniarap!!

Labels: , ,

10 Comments:

Blogger Unknown said...

tumpang lalu..

cadangan..beli je thermopot..kompom berjam-jam pon air sentiasa panas.. tp tak mobile mcm termos la sbb selalu nk kena lekat dekat plag letrik

Sunday, April 03, 2011 12:46:00 PM  
Anonymous hazman aka species1980 said...

thermos old skol gak yang baguss...... di jamin TAHAN LAMA.....hahahaha...tajuk tak leh blah....

Sunday, April 03, 2011 12:50:00 PM  
Blogger Unknown said...

kat umah aku ada satu thermos merah tu...memang tahan lama pun...
selalu jer aku curi air kat thermos tu...nak masak malas..
haha...

http://goblog606.blogspot.com/
http://nohkodiang.blogspot.com/

Sunday, April 03, 2011 12:58:00 PM  
Blogger Sharinginfoz said...

Penting ni terutamanya bila berjalan jauh dan mempunyai anak2 kecil

Sunday, April 03, 2011 1:05:00 PM  
Blogger PYB said...

gembiralah ko sekarang ya!.. almaklum dah tahan lebih lama ;)

Sunday, April 03, 2011 4:51:00 PM  
Blogger Geng Borak said...

lydzar: kalau ada yang portable, lagi best.. hehehe

Sunday, April 03, 2011 9:17:00 PM  
Blogger Geng Borak said...

abg man: memang yang ni TAHAN LAMA... old skool beb.. hehehe

Sunday, April 03, 2011 9:17:00 PM  
Blogger Geng Borak said...

Goblog: hahahaa.. malam2 curi air panas.. ekekeke

Sunday, April 03, 2011 9:18:00 PM  
Blogger Geng Borak said...

sharinginfoz: ofcoz.. lagi2 tgh2 malam kalau air dalam thermos tu dah suam aje.. huhuhu

Sunday, April 03, 2011 9:18:00 PM  
Blogger Geng Borak said...

haw: memang laa gembira kalau tahan lama! hehehhe

Sunday, April 03, 2011 9:19:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home