This Page

has been moved to new address

Jom Basuh Kereta

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Jom Basuh Kereta

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

01 April, 2011

Jom Basuh Kereta

Macam mana kereta anda hari ni? Berkilat kah? Berdebu kah? Berhabuk kah? Dah basuh ke belum? Cer cite.. cer cite... kalau belum.. KITA BAKOR AJE!! ekekeke.  hahahaa.. lawak2 je takkan sampai nak bakor kereta.. 



Semalam aku balik dari shah alam menuju kajang, singgah laa jap basuh kereta aku bini.

Snow wash @Myvi
Mana satu kereta anda?


Biasa laaa sekarang ni standard carwash kalau cuci luar dalam.. mesti RM10 punya.. kalo nak wax tu yang tak larat.. huhuhu.. so, rajin2 basuh kete anda.. hehehe
 Korang dah basuh kereta ke belum?? 
Nantikan contest terbaru dari blog ShaKiddo!!!

Labels: , , ,

13 Comments:

Blogger HAW said...

uit! dah naik harga ke?

Friday, April 01, 2011 2:44:00 PM  
Blogger grOundnUt said...

belom boss...paling murah aku pernah basuh RM7 ringgit sekali vakum kat kmpg pandan...cool eh?^^'

Friday, April 01, 2011 2:49:00 PM  
Blogger tukang merepek said...

basuh sndri r kid..jimat..

Friday, April 01, 2011 2:54:00 PM  
Blogger CGG said...

waaa..
pasti berkilat

Friday, April 01, 2011 2:59:00 PM  
Blogger KiD said...

haw: kid kat sini.. sama jer harga macam dulu.. huhuhu

Friday, April 01, 2011 5:14:00 PM  
Blogger KiD said...

groundnut: waaahhh.. kira untung laa tu dapat RM7

Friday, April 01, 2011 5:23:00 PM  
Blogger KiD said...

tukang merepek: ko taknak tolong aku absuhkan? hehehehe

Friday, April 01, 2011 5:23:00 PM  
Blogger KiD said...

CGG: Sudah tentunya berkilat2... hehehehe

Friday, April 01, 2011 5:23:00 PM  
Blogger budak awam said...

RM10?
murahnya?
habis sebelum ni berapa ringgit?
tapi kalau basuh sendiri lagi syok kan..
sebab dapat main air..
sebenarnya orang yang basuh kereta kat luar ni sebab percaya akan buihnya yang pasti akan mengilatkan kereta huhu.
oh ya, klaka entri ni baca mula2..
ada unsur2 kak limah haha.

Friday, April 01, 2011 5:47:00 PM  
Blogger KiD said...

budak awam: dulu biasanya RM7-8 untuk cuci luar dan dalam... skrang dah RM10.. hehheehe... kite bakor aje!!!

Friday, April 01, 2011 6:02:00 PM  
Anonymous hazman aka species1980 said...

aktiviti di kala CUTI yang panjang.....

Friday, April 01, 2011 6:03:00 PM  
Blogger Lazyf said...

area umah iols 7 hengget sajork cuci n vakum hokkay!!!

Friday, April 01, 2011 6:04:00 PM  
Blogger KiD said...

abg man: kete sendiri belum basuh.. huhuhu

lazyf: untung laaa area umah uols.. hehehee

Friday, April 01, 2011 6:06:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home