This Page

has been moved to new address

Jemputan Mesyuarat Agong | FORSAS diluluskan Selepas 2 tahun

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Jemputan Mesyuarat Agong | FORSAS diluluskan Selepas 2 tahun

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

02 April, 2011

Jemputan Mesyuarat Agong | FORSAS diluluskan Selepas 2 tahun

Khamis lepas, kid ke MBSA di pusat bandar Shah alam. Dah lama tak merayau kat shah alam, tiba-tiba agak blur sebab jalan banyak berubah.. hehehe..

Kid ke MBSA untuk mengambil sijil kat R.O.S. yang telah diluluskan bagi permohonan penubuhan persatuan alumni sekolah kid dulu. Kid memegang jawatan setiausaha. woohooooo!!!



Lepas ni, boleh laa jalankan aktiviti secara 'halal'. boleh kutip yuran untuk aktiviti dan maybe akan laksanakan pelbagai benda yang tertangguh sebab permohonan ni adalah pada hujung 2008. Kid ingat lagi, time2 sebelum kid nak nikah, baru submit borang ke R.O.S.
Buat bekas pelajar SMKA SULTAN AZLAN SHAH SERI ISKANDAR, PERAK TAHUN 1994-1998, boleh laa roger aku untuk hal ni. FORSAS telah diluluskan!!!

Tuan presiden kat Kyoto sambung Phd, Timbalan pun sambung Phd kat USM, Timbalan 2 dan Naib2 Presiden ada kat area Utara. Naib S/U aku dah koje kat Arab. Bendahari nak lepaskan jawatan 9nak kawin kut). So, aku akan teruskan perjuangan FORSAS ini. Biarpun tak setaraf MCOBA, STAROBA dll, ini adalah titik permulaan bagi kami...

InsyaAllah....


p/s: FORSAS= Former of SMKASAS

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home