This Page

has been moved to new address

Peacefull di Sungai Besar

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Peacefull di Sungai Besar

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

06 December, 2010

Peacefull di Sungai Besar

Pagi ahad.. pagi yang sungguh nyaman...
pagi yang sungguh tenang..


Mengantuk jugak sikit..
Si kecik terjaga setiap 3 jam..
Nak susu laaa.. hehehe




Memang rileks dan tenang di pagi hari.. Lapar2, ada lak lauk kenduri.. nyum nyum...


Dah makan pulut kuning dengan rendang burung puyuh.. aku pun terkolap lagi.. kenyangnyaa.. macam si hitam putih ni. Kucing ni entah dari mana datangnya.. singgah kat rumah kampung aku.. :)

Hujung mingguku di sulami dengan ketenangan dan keceriaan.
Hilang segala penat dan pening aku. Sekarang 5 hari lagi akan kutempuhi arus kesibukan Kuala Lumpur. Lepas tu, balik kampung lagi..

yeeeehaaaaaaaaa!!!!

Labels: , , ,

7 Comments:

Blogger Daniela said...

bestnya..tenang n sejuk mata memandang =)

Monday, December 06, 2010 1:49:00 PM  
Blogger yien_mox said...

pulut kuning , da lame ta makan :((

Monday, December 06, 2010 8:29:00 PM  
Blogger KiD said...

daniela: memang rileks... tenang je balik kampung sg besar

Monday, December 06, 2010 9:03:00 PM  
Blogger KiD said...

yien: carik laaa pulut kuning.. layan makan dengan rendang.. nyum3

Monday, December 06, 2010 9:04:00 PM  
Anonymous hazman aka species1980 said...

hurmmmm cute betul la kucing tu tido....ZZZzzzz

Tuesday, December 07, 2010 6:40:00 AM  
Blogger KiD said...

abg man: hahahaaaa.. kucing tido, memang macam2 pesen.. hehehe

Tuesday, December 07, 2010 7:53:00 AM  
Blogger wana_wani said...

best nya...minggu depan nak ke pangkor...balik nak singgah sungai bessar asyik dengar citer je...tapi x nak pi lagi..

Saturday, February 19, 2011 3:52:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home