This Page

has been moved to new address

Syoknya Balik Kampung!

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Syoknya Balik Kampung!

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

08 August, 2011

Syoknya Balik Kampung!

Dah lama rasanya aku tak balik kampung. Walaupun mertua aku selalu datang dan kitorang balik kampung.. kesibukan aku bekerja macam lama tak balik kampung.. eh eh,, memang dah lama tak balik kampung pun.. maklumlah, keje shif.. huhuhu

Kali ni jadual aku memang best. Last minit ia bertukar.. hahhaaa.. Sabtu ahad off day, isnin selasa aku apply AL, rabu khamis memang off day. Apa lagi.. aku akan berehat selama ENAM HARI laa... yahoooo!!

Pagi sabtu balik kampung.. Seb bek si milah adik ipar drive. Sebab aku hanya tidur 3 jam lebih pagi sabtu lepas sebab singgah kajang sahur bersama nenek kat kajang. Nenek dah balik Penang.

sempat bersahur bersama nenek aku a.k.a. moyang ilham

Lepas singgah sahur kat kajang, kami terus balik ke sungai besar. Fuuhh.. syoknya tidor dalam kete ada orang drive, hehehehe. Tengah sesedap tido dekat sejam, aku tersentak.. Skali jalan jammed lak tiba-tiba. Aduyaaaaii.. rupa-rupanya...

Ada orang kaum India tengah celebrate upacara keagamaan menghala ke kuil mereka di Tanjung Karang. Lepas tu, kami terus meluncur laju ke Sungai Besar. Here we go!!! Parit 3, Simpang Lima, Sungai Besar...!!

Padi dah dituai..

Cool beb!! hilang 'kesesakan' jammed KL.

Budak kecik 8 bulan ni suka naik motor dengan atuknya

Bila bukak puasa kat kampung.. Maka lauknya ofcoz syok tak terkata. Hehehe


Sebab ada sotong goreng tepung!! waaaahhh.. nyum nyum

Maaf, ini entry bergambar makanan yea. Sabor2 tau! eh, korang cuti dua hari tak komen pun. Penting ni komen kat ENTRY SPECIAL.

Labels: , , ,