This Page

has been moved to new address

Saya Taknak Dada laaa Kak!!

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Saya Taknak Dada laaa Kak!!

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

04 August, 2011

Saya Taknak Dada laaa Kak!!

Saya taknak dada, tapi saya nak peha. saya suka peha.. tapi tak suka dada. Bukan tak suka dada tapi pilihan kedua. Kepak lagi laa. pilihan ketiga. hehehe.. Korang suka dada ke, peha ke, kepak ke?

Saya nak peha + pinggul
Semalam aku sempat tapau murtabak dengan nasi tomato aje. plus air asam boi + limau kasturi. Hmmm.. tak boleh makan banyak sangat sebab lepas berbuka kena jawab call balik sampai kul dua belas tengah malam. huhuhuhu.. Company pun ada kasi makanan untuk berbuka kat workstation kepada semua.

Hari kedua Mee goreng + air kotak laici
Hari ketiga Kuehtiau Goreng dan air kotak Bunga kekwa Putih
Dugaan bila bekerja di bulan puasa. Caller pengguna streamyx dan line telefon yang agak 'hangin' kekadang membuatkan aku hangin gak dek mereka. Disinilah perlunya kesabaran dan ketenangan serta soft skill dalam meng'cool"kan customer. Kalau tidak, manakan setiap bulan aku dapat compliment dari customer kan? hehhehe

Orait, nak beli ayam percik. korang suka dada ke.. peha..?

Labels: ,