This Page

has been moved to new address

Makan Ubat Kuat di Bulan Puasa

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Makan Ubat Kuat di Bulan Puasa

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

03 August, 2011

Makan Ubat Kuat di Bulan Puasa

Ingat tak masa aku kalah main bowling dulu? hahaha.. masa tu aku dah terasa sakit lutut. ambooiii.. macam dah tua benor sakit lutut pulak yea.. korang jangan fikir, bila dah tua aje leh sakit lutut, orang muda pun selalu. Dulu aku aktif main futsal, masa bujang laaa.. Sekrang macam dah pencen. hehehe

So, benda ni berlaku bila cecair di antara sendi lutut kita dah berkurangan atau takde langsung. Sebab tu terasa sakit. Jadi, bagi setelkan masalah ini, kena laa kita makan ubat kuat a.k.a. suppliment untuk menghasilkan semula cecair di antara sendi tersebut. Ape tah namanya dalam saintifik, korang gugel laaa yea..



Penerangan ubat kuat: reduce joint pain, improve joint function and protect cartilage from progressive damages

Mula-mula aku malas nak beli, konon akan baik sendiri. heheehe.. tapi bila naik tangga atau keluar dari kereta pun dah terasa sakit kat lutut, makan kena beli laaa.. Ahli-ahli sukan yang lain beli yang mahal punya.. ni tahap2 biasa je RM60++ untuk 30 bijik. Kalau brand BLACKMORES, harganya dalam RM135.

So, far dah dua hari aku makan. Macam efektif aje!! boleh berlari laju laaa aku lepas nih.. hehehee
Korang ada sakit lutut tak? jangan makan biskut lutut udah laaa yea.. hehehee

Labels: ,

Links to this post:

Create a Link

<< Home