This Page

has been moved to new address

Pek Mamil Gold Terbaru

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Pek Mamil Gold Terbaru

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

06 August, 2011

Pek Mamil Gold Terbaru

Anak aku biasanya minum susu Mamil Gold. Dah naak hujung bulan ni, biasa laaa. Nak beli susu di pasar raya, dan aku biasa beli di sebuah pasaraya di Putrajaya. Tapi aku rasa macam ada satu kelainan aje kat rak yang ada deretan pelbagai jenis susu baby.

Waaaahh.. dah bertukar wajah!! Dumex Mamil Gold dengan pek yang berbeza. Dengan pandangan yang bersih dan berwarna-warni, ia menonjol pada rak. Di samping itu, ia diperbadankan dengan formula yang lebih baik dari Mamil Gold dengan pertambahan IMMUNOFORCE untuk sihat imun sistem dan lebih daripada DHA 5x untuk otak yang lebih baik dan pembangunan mata untuk bayi dan kanak-kanak.

Haaa.. korang nampak tak perbezaan pek dulu dengan yang terbaru nih. Yang aku perasan adalah perkataan Immunofortis kini menjadi IMMUNOFORCE dan NO SUCROSE. Dan yang lagi satu adalah dengan serbuk madu sebenar dalam bahan-bahan untuk Mamil Gold Madu!

IMMUNOFORCE yang amat penting ini hanya didapati  dari Mamil Gold, untuk menyokong sistem imun kanak-kanak. IMMUNOFORCE baru dalam pek Mamil Gold yang terkini di pasaran ini telah meningkat dan ditambah dengan peningkatan paras DHA dengan vitamin dan mineral utama untuk menyokong sistem imun kanak-kanak anda

Beberapa penyelidikan juga berkata kekebalan itu adalah satu sifat penting bahawa ibu-ibu melihat dalam susu membesar, lebih penting daripada manfaat otak. Ini adalah kerana tanpa sistem imun yang kuat, manfaat otak boleh dikompromi kerana hanya seorang kanak-kanak yang sihat mampu untuk mempercepat pembelajaran.

Dengan pek baru Mamil Gold ni, aku rasa lebih menarik perhatian para ibu bapa seperti aku untuk membelinya. Kelihatan pembaharuan pek yang mantap , bersih, kemas dan sudah semestinya memberi khasiat yang maksimum kepada bayi dan anak-anak kesayangan semua. Jom dapatkan MAMIL GOLD dengan IMMUNOFORCE di pasaraya berhampiran!!  



Aku sangat tertarik dengan iklan MAMIL GOLD di atas. :)

Labels: , ,