This Page

has been moved to new address

Hari Baju Tradisional

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Hari Baju Tradisional

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

20 August, 2011

Hari Baju Tradisional

Semalam hari jumaat, tempat kerja aku announce untuk staff pakai baju tradisional. Maka aku pakai laa baju melayu dan yang perempuan pakai baju kurung dan kebaya. Malas lak nak pakai sampin nanti rimas lak kat workstation n
Sebenarnya dari bulan lima kut dulu, dress code kitorang tak perlu formal. Maksudnya boleh pakai jeans dan t shirt berkolar. haa.. rilek sikit kat workstation

Time bulan puasa aje diberi kelonggaran untuk makan minum di workstation. Bulan biasa... nan hadooooo laaa nak bagi..

Nak pakai handphone pun mana boleh. kena silent. hehehehe 

Okay, ni team baru aku. dan aku rasa lepas ni team akan berpecah lagi kut. Ramai yang nak diserap dan tarik masuk ke UNIFI. Contact centre sana memerlukan CSR yang ramai pada masa akan datang. Yang sebelah aku tu yang tinggi skali, Team Leader kitorang encik Mohd Noor, dia memang sempoi. Sentiasa tolong kitorang kalo ada masalah. Syabas Encik!

Okay..  lagi 10 hari nak raya nih.. korang ada yang kena kerja time raya ke?

Labels: , ,