This Page

has been moved to new address

Kecoh di Imigresen Kajang

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Kecoh di Imigresen Kajang

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

09 August, 2011

Kecoh di Imigresen Kajang

Apa yang berlaku nih? Kecoh.. Dari sebelum puasa dah kecoh. Ramai sangat orang. Ramai sangat yang sanggup bersesak. Ini semua korang boleh tengok di Jabatan Imigresen.


Keadaan tiba-tiba jadi agak kelam kabut tetapi dikawal baik oleh pengawal keselamatan disitu.


Aku pun tak nak cakap banyak laa.. Diorang ni ikut prosedur ke, underground ke.. Aku tengok ramai je kaki-kaki ulat dan agensi. Tu kena tanya pihak berkenaan. Ini adalah program pemutihan oleh Kerajaan. Apa laaaa masalah lagi nih. hhmmmmm...

Baik ikut aku beli SMARTPHONE CANGGIH UNTUK BLOGGING!

Labels: ,

Links to this post:

Create a Link

<< Home