This Page

has been moved to new address

Pertama Kali ke Office Nuffnang!! | Tiket Hore Hore!

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Pertama Kali ke Office Nuffnang!! | Tiket Hore Hore!

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

12 March, 2011

Pertama Kali ke Office Nuffnang!! | Tiket Hore Hore!

Khamis lepas aku ke Office Nuffnang untuk mengambil tiket HORE-HORE AZNIL. Ini adalah pertama kali aku ke office nuffnang yang terletak di Jalan Yap Ah Shak, KL. Macam mana ke sana?? Aku dah laa tak tau kat mana..
Jom terjah..!!

Sebab aku takde GPS, so aku pun hanya pakai google map aje!

Lokasinya agak keliru sebab aku ingat shoplot tapi office nuffnang terletak dalam bangunan Herritage House. hehehe.. 3 kali pusing baru sampai. Masuk ke office Nuffnang je.. Waaaaaahhhh, kaler orange! I like..!!!!
Aku yang mula-mula malu dan blur terus tak tau nak jumpa saper tapi nasib ada sorang amoi cute yang baik hati XianXian menyambut kedatangan aku. Haaa.. mukanya macam bekas anak murid aku. Pelanduk dua serupa kut. Haaaa... pastu aku terus cakap nak ambik tiket HORE HORE AZNIL..!!
Aku teringat ada foot print yang di mana boleh letak note atau ape2 sebagai tandakakitangan yang kita dah datang sini.
hye.. saya XianXian
 Sempat jugak melekatkan sticky post kat footprint Nuffnang. Drop it like its HOT!!




Okay. tiket HORE-HORE AZNIL pun dah dapat. Thanks a Lot to my brother untuk tiket ni. Sekali skala nak layan konsert ujung minggu setelah keje yang begitu stress. heheehe

Office nuffnang ni agak sunyi je. Staff pun tak ramai sangat. Mungkin semua tengah concentrate buat keje. Aku nampak semua staff situ ceria je.. hehehe. Berbeza dengan tempat keje aku yang agak bising sebab masing2 bercakap dan satu floor tu ada dalam 200++ orang..

HORE HORE!!! dah dapat tiket.. Malam ni nak jumpa JEJAI P.RAMLEE kat konsert ni. Lepas ni, jom laaa terjah office nuffnang!!!

Labels: , , ,

11 Comments:

Blogger Unknown said...

besnye..
dpt tket free..
syu x beli tket pon tp leh dgr gak konsert tu..hee~

Saturday, March 12, 2011 9:28:00 AM  
Blogger Sharinginfoz said...

seronok dapat tiket free ya

Saturday, March 12, 2011 10:05:00 AM  
Blogger Unknown said...

best nyer dpt tiket free!
weee!

Saturday, March 12, 2011 10:44:00 AM  
Blogger ekabukanmakcikkau. said...

macam best je tiket tu , satu ke dua ? kalau dua bak sini satu . kahkah

jom komen
bukan filem hindustan kalau takde...

Saturday, March 12, 2011 11:35:00 AM  
Blogger Nur Hanani said...

Bestnya dapat tgk konsert Aznil.. :)

Entri Terkini: Gambaran serta Video Tsunami yang melanda Jepun pada 11 Mac 2011..

Entri Terkini: Apa itu TSUNAMI..??

Saturday, March 12, 2011 12:47:00 PM  
Blogger Geng Borak said...

syu: dekat je eh.. turun laaa konsert aznil..

Saturday, March 12, 2011 1:50:00 PM  
Blogger Geng Borak said...

sharinginfoz: hehehe.. skali skala nak tengok konsert...

Saturday, March 12, 2011 1:51:00 PM  
Blogger Geng Borak said...

Imzainiey: best best!! join laaa contestn nuffnang.. :)

eka: tiket satu je laaa.. kalau beli rm50 woooo

Saturday, March 12, 2011 1:53:00 PM  
Blogger Geng Borak said...

hanani: hope best laa tgk konsert malaam nih.. hehehe

Saturday, March 12, 2011 1:57:00 PM  
Blogger grOundnUt said...

woaaaa...ligat ko sekarang..dah sampai opis nuffnang..kelas noq~^^'

Monday, March 14, 2011 3:46:00 PM  
Blogger Geng Borak said...

hahaaaa.. kena cargas skrang.. ko terjah laa jugak ke situ

Tuesday, March 15, 2011 11:29:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home