This Page

has been moved to new address

Konsert Hore! Hore! Aznil BEST!

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Konsert Hore! Hore! Aznil BEST!

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

13 March, 2011

Konsert Hore! Hore! Aznil BEST!

Aku baru menghadirkan diri ke Konsert HORE HORE Aznil di Taman Tasik Titiwangsa, KL. Kebetulan cuti dan juga tiket yang abangku berikan untuk tengok konsert ni. On the way ke tempat konsert tu, aku ada jumpa MAN RAJA LAWAK 5 tapi biasa je tak ambik gambar.. hehehe




Ramainya yang datang. Ada disediakan kerusi untuk penonton. Tak laa duduk atas tanah.


Ada lucky draw! Aku pengunjung yang ke 1094..

Konsert ni agak santai, berbanding konsert2 yang pernah aku pegi masa bujang2 dulu.. hehhee.. Gig XFM dan lain2. Start dalam pukul 8.30 malam. Opening yang agak meriah.
Antara lagu dalam Konsert Hore Hore Aznil:

Hore! Hore! - Papaku Pulang (adik Haziq pun ada)
Nobody - Ada penonton 3 budak perempuan menari Nobody
Filus (pendengar ERA) dapat handphone - Lan (jeritan batinku)
Isabella- umpama mimpi dalam  mimpi - sejati - masih aku terasa (medley aznil)
Dua Insan Bercinta - Saiful Apek - shuffle
Hujan - Apa Khabar Orang kampung - Pulang dari kerja - Dari kerana mata - Penganggur - Salam Terakhir

Azura - Carol - Fatimah - Azizah - Siti (seorang pemenang dapat hadiah Habib Jewel RM50K)
Cari jodoh - Altimet dan ana Rafali - 
Cek Mek Molek, Tahi Judi (seorang makcik dapat tiket umrah)
Oh Bulan
Segmen Hero Malaya - sumbangan RM30K
Cabutan bertuah. Pemenang KERETA MYVI dari Kuala Selangor)

Si JEJAI pulak datang tak skali dengan aku. Keadaan orang yang ramai dan aku sempat nampak jejai tu terus ke depan stage. hehehe.. (jejai, sebenarnya aku agak letih nak ke depan..)

Haa... banyak kan lagunya.. dan aku tengok konsert ni macam konsert amal pulak dah.. Hadiah penonton boleh tahan jugak. Aku tak laaa dalam mood nak bergambar dengan artis memandangkan aku dulu pun pernah menceburi bidang ni secara tak langsung.

Pada awal konsert, aku ternampak seseorang di skrin besar, lalu aku sms ke Fazley Yaakob samada dia ada kat situ. Aku dah agak dah mesti ada punya sebab terlibat dalam segmen Hero Malaya. Thumbs up kerana bantuan untuk adik yang mempunyai masalah jantung telah dapat dibantu.


KONSERT HORE HORE AZNIL BEST!!! THANKS MY BROTHER.. THANKS NUFFNANG!!!

Labels: , , ,

13 Comments:

Blogger Myvitrd said...

pegi juga tadi..tapi tiket takda..dengar dari luar jelah.. parking susah..

Sunday, March 13, 2011 2:07:00 AM  
Blogger Tieah Madian said...

Wah.. Bestlah.. Ruginya tak dapat pegi.. Tiket free dari nuffnang terpaksa kasi dengan orang lain sebab tak dapat datang.. Uwaaaa, sedih sangat.. Gggrrrrr..

Sunday, March 13, 2011 2:24:00 AM  
Blogger - a z h a r F e y T - said...

dapat pegi...:) dok barisan depan..Thanx Paknil...:p

Sunday, March 13, 2011 2:35:00 AM  
Blogger Unknown said...

meriah sungguh suasana

Entri Terkini; aku ni giler bola ke atau gila vespa

Sunday, March 13, 2011 4:25:00 AM  
Blogger Geng Borak said...

myvitrd: laaaa, rasanya tiket banyak lagi...

d_tieah: waaaahh... lain kali kasi kid tau.. :)

Sunday, March 13, 2011 6:39:00 AM  
Blogger Geng Borak said...

azhar: waaaahhh.. tu yang hore! hore! lebih tu... hehehee

azizul: konsert meriah dengan budak2 dan makcik2.. hehheee

Sunday, March 13, 2011 6:41:00 AM  
Blogger Sharinginfoz said...

meriah betul

Sunday, March 13, 2011 9:16:00 AM  
Blogger Unknown said...

syu dengar dlm blik je..hee~

Sunday, March 13, 2011 11:15:00 AM  
Blogger Lieynanilaz said...

tgk kat blog kid ni pun dah memadai bagi saya yg jauh ni...nampak happening...

Sunday, March 13, 2011 4:35:00 PM  
Blogger Geng Borak said...

sharinginfoz: memang layaaaan konsert pak nil nih..

syu: hahaaa.. ok gak tu.. ada feel

Sunday, March 13, 2011 7:45:00 PM  
Blogger Geng Borak said...

lieynanilaz: waaaahhh.. happening yea.. ambik feel.. :)

Sunday, March 13, 2011 7:50:00 PM  
Blogger Unknown said...

niat dihati nak kesana..tapi x de kesampaian ...ubati dengan melihat di kid je lah

Monday, March 14, 2011 11:08:00 AM  
Blogger Geng Borak said...

wana: huhuhu.. thanks kerana sudi singgah.. pak nil memang best!!

Monday, March 14, 2011 11:35:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home