This Page

has been moved to new address

Pengaruh Keyword dalam Blog | Tips SEO

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Pengaruh Keyword dalam Blog | Tips SEO

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

19 February, 2011

Pengaruh Keyword dalam Blog | Tips SEO

Kali ni aku nak kongsi cerita mengenai keyword. 
Macam yang kita maklum, keyword ni memainkan peranan penting dalam blog kita. Cer tengok dulu.
Macam ni pun ada??


Kadang -kadang kita tak perasan apa yang kita tulis dalam blog telah menjadi keyword SEO. Ada yang ok, oklah.. kalau yang lain macam. kita pun rasa pelik. Betullah kata blogger otai, susunan ayat dalam blog juga memainkan peranan penting dalam menyampaikan blog.

Keyword anda macam mana??

Labels: ,

3 Comments:

Anonymous sabree hussin said...

kadang2 je dapat keyword yang best

Sunday, February 20, 2011 6:02:00 PM  
Blogger KiD said...

sabree hussin: keyword ape yang best tu? hehehee

Monday, February 21, 2011 10:57:00 AM  
Blogger Miza Yusof said...

betul tu. pengolahan ayat kadang-kadang memainkan peranan penting. bab ni Miza fail :(

Thursday, February 24, 2011 9:02:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home