This Page

has been moved to new address

Steven Seagal Ben dekat Gym | Kembar Ben

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Steven Seagal Ben dekat Gym | Kembar Ben

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

13 January, 2011

Steven Seagal Ben dekat Gym | Kembar Ben

Steven seagal.. Korang pernah jumpa tak?
Aku pernah jumpa... tapi iras-irasnya laaaa..
Memperkenalkaaaaann...


Mr Benyamin...!!!!

Sebelum meeting, sempat lagi tu... hehehee

Mr Benyamin atau Mr Ben adalah trainer kat tempat keje aku merangkap batch 195A. Beliau berasal dari Sabah. Single and available (tul ke nih?), pastu hensem, macho dan suka tolong orang. Actually, ada beberapa senior aku yang kenal Mr Ben ni.. Sebab tu aku percaya dari dulu lagi yang Mr Ben ni seorang yang ikhlas dalam mengajar.

Persamaannya dengan Steven Seagal adalah susuk badannya, bentuk mukanya dan juga rambutnya. Yang penting skali bukan aikido sahaja yang Mr Ben tau.. Silat kuntau pun terror.. hehehee 


yang kat bawah ni, member terpisah masa training dulu iaitu Shah dan juga Azizi (pak samad). Kitorang akhirnya bersama bila start keje
kayuh jangan tak kayuh...

lepas ni mesti ben nak cekik aku.. hahahaa.. Walaupun dia tak pernah nak cekik aku. harap-harap tak kena cekik laa.. Pasni, dia mesti cakap, "damn it".. hahahaa.. selepas "memang harapan laaa"
"kena pijak laju laju" masa training dulu.

Mr Ben ni, bagi aku adalah penaik semangat dikala moral aku down.. yess.. i support you!! no CBEG.. hope semua yang dibawahnya terus bekerja dengan dedikasi dan beretika..

Yo Mr Ben - Steven Seagal!!! demmitt!!! hahahaaaaa

Labels: , , , ,

7 Comments:

Anonymous benevillio said...

chet...ampesss

Thursday, January 13, 2011 6:54:00 PM  
Blogger grOundnUt said...

LOL~

Thursday, January 13, 2011 7:11:00 PM  
Anonymous daus said...

best giler post ni..hahahahaa...like100x...hahaha

Thursday, January 13, 2011 7:50:00 PM  
Anonymous benevillio said...

korang like yeee...

Thursday, January 13, 2011 9:52:00 PM  
Blogger Geng Borak said...

i likeee!!!!
mr ben hensem macho baik suka tolong orang..
i likeeeee steven seagal...

Thursday, January 13, 2011 9:57:00 PM  
Anonymous hazman aka species1980 said...

aikkk... apsal layan gym pakaian baju opis nie.... haissh

Friday, January 14, 2011 7:39:00 AM  
Blogger Geng Borak said...

hahaha.. tu takde keje namanya.. ekekeke

Friday, January 14, 2011 7:17:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home